پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۱۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان درباره ادعای ظریف مبنی بر پولشویی سؤال‌هایی را مطرح کردند که وزیر امور خارجه درباره آن توضیح می‌دهد

شعارسال:رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان درباره ادعای ظریف مبنی بر پولشویی سؤال‌هایی را مطرح کردند که وزیر امور خارجه درباره آن توضیح می‌دهد.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه ، درباره احضار وزیر امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس برای پاسخگویی درباره ادعایش پیرامون پولشویی در کشور اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی جلسات ماهیانه مشترک با وزیر امور خارجه دارد که در آنجا درباره مسائل موجود و اختلافی صحبت می‌کنیم که برخی رسانه‌ها این را با عنوان احضار وزیر به کمیسیون مطرح کرده‌اند.

وی افزود: برخی نمایندگان مجلس درباره سخنان اخیر ظریف سؤال‌هایی را مطرح کردند که بنده به آنان پاسخ دادم که سؤالتان در دستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد و از وزیر برای توضیح به کمیسیون دعوت می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه کمیسیون امنیت ملی روز یکشنبه بررسی لایحه CFT و ایرادهای شورای نگهبان را در دستور کار دارد، خاطرنشان کرد: در این جلسه از وزیر امور خارجه، نماینده شورای نگهبان، وزیر اطلاعات و دستگاه‌های ذی‌ربط حضور دارند که در آن مباحث مربوط به ادعای ظریف در رابطه با پولشویی هم مطرح خواهد شد.

 محمدجواد ظریف وزیر خارجه در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود در ایران خیلی‌ها از پولشویی منفعت می‌برند و آنجاهایی که هزاران میلیارد پولشویی انجام می‌دهند، حتماً آنقدر توان مالی دارند که ده‌ها یا صدها میلیارد هزینه تبلیغات و فضاسازی در کشور، علیه قوانین ضدپولشویی ایجاد کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار23آبان97، کدخبر: 325762،www. ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
0
0
م.م77
یعنی وزیر خارجه جمهوری اسلامی نمیدونه هر حرفی که از دهان مبارکش بیرون میاد بار حقوقی داره و باید پاسخگو باشه در قبال اون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین