پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری روز گذشته در حالی از صفر بودن ردیف بودجه‌ این معاونت در سال جاری خبر داده است که طبق بررسی های بعمل آمده ردیف بودجه معاونت اجرایی در ردیف بودجه ساله 97 شش میلیارد در نظر گرفته شده است.

شعارسال: محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری روز گذشته در حالی از صفر بودن ردیف بودجه‌ این معاونت در سال جاری خبر داده است که طبق بررسی های بعمل آمده ردیف بودجه معاونت اجرایی در ردیف بودجه ساله 97 شش میلیارد در نظر گرفته شده است.

محمود واعظی رییس دفتر ریاست جمهوری روز گذشته در حالی از پایان فعالیت معاونت اجرایی در دولت دوازدهم خبر داد و از صفر بودن ردیف بودجه‌ این معاونت در سال جاری خبر داده است که طبق بررسی های بعمل آمده ردیف بودجه معاونت اجرایی در ردیف بودجه ساله 97 شش میلیارد در نظر گرفته شده است.

گفتنی است محمد شریعتمداری اولین و آخرین معاون اجرایی روحانی بود؛ او پس از پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92،‌ معاون اجرایی وی شد. در ابتدای دولت دوازدهم و تا یک ماه پیش وزیر صنعت و حالا وزیر کار شده است. محمود واعظی می‌گوید رئیس‌جمهور فعلا به معاون اجرایی نیاز ضروری ندارد و بر همین اساس ماموریت‌های این معاونت به بخش‌های مختلف از جمله دفتر رئیس‌جمهور منتقل شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات،برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ،تاریخ انتشار :23 آبان 97 ، کد خبر:54101 ،www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین