پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۰۵۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
بزرگان جهان ورزش بنا بر شرایط خود نخستین دستمزدشان را به خرید املاک یا کمک به خانواد و برآورده کردن آرزوهایشان اختصاص دادند.برخی از آنها به خانواده‌هایشان کمک کردند و بعضی دیگر ترجیح دادندآرزوهای خود را بر آورده کنند. از طرفی بازیکنانی که با یک انتقال بزرگ روبرو شدند با دستمزد بالایشان توانستند خانه یا ماشین بخرند یا پولشان را در جایی سرمایه گذاری کنند.

شعار سالستارگان جهان ورزش در شروع روزهای آسانی نداشتند و برخی از آنها زندگی سختی را پیش از آغاز دوران حرفه‌ای‌شان داشتند. به همین خاطر نخستین دستمزدشان به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای برایشان اهمیت زیادی داشت و آن را در راه‌های مختلفی خرج کردند. برخی از آنها به خانواده‌هایشان کمک کردند و بعضی دیگر ترجیح دادندآرزوهای خود را بر آورده کنند. از طرفی بازیکنانی که با یک انتقال بزرگ روبرو شدند با دستمزد بالایشان توانستند خانه یا ماشین بخرند یا پولشان را در جایی سرمایه گذاری کنند.

ژاوی ارناندس

هافبک سابق بارسلونا یک توستر برای مادرش خرید.

هریسون بارنز

بازیکن تیم بسکتبال دالاس موریکس نخستین دستمزدش را برای خرید یک تخت خرج کرد. او در یک مصاحبه گفت‌: از کودکی دوست داشتم یک تخت خوب داشته باشم.

ادینسون کاوانی

مهاجم اروگوئه‌ای چند ملک در سالتو (یکی از شهرهای اروگوئه) و یک زمین فوتبال به مساحت ۱۳۷۶ هکتار خرید. این زمین ۵۰.۵ میلیون دلار ارزش داشت.

کلی اوبر

بازیکن تیم بسکتبال ویزاردز در کودکی با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو بود و شرایط به قدری برای او بد شد که مجبور شد با خانواده‌اش در ماشین بخوابد. او پس از نخستین دستمزدشیک خانه خرید.

استفن کری

بازیکن تیم بسکتبال وریرز ۳.۲ میلیون دلار را به خرید یک خانه در لس آنجلس اختصاص داد.

آردا توران

هافبک ترک تبار بیشتر دستمزد خود را به علاقه پدرش یعنی راه‌اندازی یک پمپ بنزین اختصاص داد. او یک زمین هم در استانبول خرید.

فلوید می‌ودر

این بوکسور پولدارترین ورزشکار جهان است. او با نخستین دستمزدش یک خانه ویلایی به ارزش ۸.۳ میلیون یورو در لاس وگاس خریداری کرد.

دیگو گودین

مدافع اتلتیکو مادرید به همراه دیگو لوگانو، هم بازی‌اش در تیم‌ ‌ملی اروگوئه یک کارخانه سیمانبه نام سیمسا خرید.

گرت بیل

بازیکن رئال مادرید پس از انتقالش از تاتنهام به رئال مادرید یک کلوپ در کاردیف راه‌اندازی کرد.

جان لوئیجی بوفون

دروازه‌بان ایتالیایی از شروع دوران ورزشی‌اش در کار خرید و فروش املاک مشغول بود. ارزش املاک او به ۲۰ میلیون یورو می‌رسد. این دروازه‌بان همچنین یک رستوران در شهر پیستویا دارد.

لوییس سوارس

مهاجم بارسلونا زمانی که در لیورپول بازی می‌کرد با یک شرکت بریتانیایی همکاری کرد. این شرکت در خرید و فروش املاک فعالیت می‌کرد.

کریستیانو رونالدو

مهاجم پرتغالی نخستین دستمزدش را به مادرش یعنی ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو داد تا او دیگر کار نکند.

شکیل اونیل

بازیکن سابق تیم بسکتبال لیکرز و دیگر تیم‌هایNBAیک میلیوندلار برای خرید سه ماشین گران قیمت، یک خانه برای مادرش و جواهرات هزینه کرد.

آرتورو ویدال

بازیکن شیلیایی تصمیم گرفت دو هکتار زمین در نزدیکی سانتیاگوی شیلیخریداری کرد.

مائورو ایکاردی

مهاجم اینتر میلان بیش از ۱۰۰ هزار یورو را به یک هامر اچ ۲ طلاییاختصاص داد.

کاسمیرو

بازیکن برزیلی از کودکی رویای این را داشت که یک شیربه نام "یاکولت" را امتحان کند. با توجه به گران بودن این نوشیدنی او نمی‌توانست در زمان کودکی آن را بخرد. پس از دریافت نخستین دستمزدش از سائوپائولو به سوپر مارکت رفت و آرزوی کودکی‌اش را بر آورده کرد.

سرخیو آگوئرو

پس از انتقال گران‌قیمت مهاجم آرژانتینی از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی، او یک و نیم میلیون دلاررا به خرید یک لامبورگینی اختصاص داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 29 آبان 97، کدخبر: 97082914597، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین