پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۱۱۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
نماینده تام‌الاختیار شرکت آتیه‌سازان حافظ در قرارداد آموزش و پرورش، گفت: قرارداد آموزش و پرورش و شرکت آتیه‌سازان حافظ در بحث بیمه تکمیلی برای یک ماه دیگر تمدید شد.

شعارسال: سعید شاکرمی نماینده تام‌الاختیار شرکت آتیه‌سازان حافظ در قرارداد آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش و پرورش در حال بررسی بسته‌های خدماتی مورد نیاز بر اساس سطح توانی است که می‌توانند حق بیمه پرداخت کنند و با توجه به اینکه بررسی‌ها طولانی شد، مجدد درخواست کردند تا قرارداد بیمه تکمیلی به مدت یک ماه دیگر تمدید شود.

وی افزود: تا یک ماه آینده قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان یا با شرکت آتیه‌سازان حافظ یا شرکت‌های بیمه‌گذار دیگر که نظر آموزش و پرورش را جلب کنند به مدت یک سال تمدید خواهد شد.

نماینده تام‌الاختیار شرکت آتیه‌سازان حافظ در قرارداد آموزش و پرورش گفت: ما هم بسته‌هایی که تصور می‌کردیم بیمه شده‌ها به آن نیاز دارند و می‌توانند با توجه به سطح توانمندی حق بیمه را پرداخت کنند، به آموزش و پرورش ارائه کردیم تا آنها پس از بررسی‌های لازم اقدام به تمدید قرارداد با شرکت مد نظر کنند.

شاکرمی ادامه داد: در بحث تعهدات تفاوتی نمی‌کند که روش بیمه صندوقی باشد یا بیمه‌گری. تجربه صندوقی در شرایط فعلی بویژه در سال‌های اول و دوم اجرا برای آموزش و پرورش خوب بود اما بخشی از حق بیمه که باید تامین می‌شد با تاخیر تامین اعتبار شد که این کار باعث تاخیر در پرداخت‌ها شد.

نماینده تام‌الاختیار شرکت آتیه‌سازان حافظ در قرارداد آموزش و پرورش عنوان کرد: در روش صندوقی بیمه‌گذار ریسک خطر قرارداد را می‌پذیرد و خدمات بر اساس درخواست بیمه‌گذار از شرکت بیمه ارائه می‌شود. در سال‌های اول چون منابع به موقع تامین می‌شد رضایتمندی خوب بود و از نظر آموزش و پرورش نیز خواسته‌های بیمه شده‌ها محقق شد.

وی در پاسخ به این پرسش که هم‌اکنون فرهنگیان نسبت به تاخیر در پرداخت هزینه‌ها از سوی شرکت آتیه‌سازان گلایه‌مندی و نارضایتی‌هایی را دارند گفت: نیمی از حق بیمه واریز می‌شود و نیمی دیگر که باید از منابع خدمات رفاهی تامین شود با تاخیر پرداخت می‌شود و همین مسئله منجر به آن شد که پرداخت‌ها با تاخیر انجام شود اما در مراکز طرف قرارداد وقفه‌ای نداشته‌ایم و بخشی از نارضایتی‌ها به دلیل ارائه خدمات در مراکز غیر طرف قرارداد است.

شاکرمی در پاسخ به این پرسش که آیا آموزش و پرورش هزینه‌ها را با تاخیر به شما پرداخت می‌کند گفت: هزینه‌های کلی در بازه زمانی که به دست ما می‌رسد را بررسی و آماده پرداخت می‌کنیم که فایل آن برای تامین اعتبار در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد و زمانی که آنها پول را به حساب آتیه‌سازان واریز کردند حداقل ظرف یک هفته آن را به حساب بیمه‌شده‌ها واریز می‌کنیم اما متاسفانه بخشی از تامین اعتبار با تاخیر انجام می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: پرداخت‌های ما به بیمه شده‌ها طی مدت بیست روز گذشته بیش از 21 میلیارد تومان بوده است. همچنین هزینه بیماران خاص بروز پرداخت می‌شود و اصلا نمی‌گذاریم که آنها منتظر تامین اعتبار شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:1 آذر 1397 ، کدخبر1881895،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
0
0
م.آ75
اگر این بیمه توانایی پرداخت بیمه ها را ندارد باید جایگزین بشه چرا دوبارهقرار داد تمدید میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
س.ح75
اخه یک ماه چه دردی رو دوا می کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین