پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵
سخنگوی دولت گفت: در چند ماه گذشته بیش از 73 میلیارد دلار خطوط اعتباری مذاکره شده که 3 میلیارد و 418 میلیون دلار آن مجوز سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی گرفته است.

شعارسال: علی نوبخت در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت، گفت: واقعیت این است در کمتر جلسه‌ای شاهد حضور رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد به جز جلسه هیات دولت هستیم و شرکت تیم اقتصادی دولت نشانگر نگاه ویژه دولت به سلامت است.

نوبخت گفت: بالغ بر 73میلیارد دلار خطوط اعتباری مذاکره شده که 3 میلیارد و 418 میلیون دلار آن مجوز سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی گرفته است.

وی ادامه داد: در دو سال گذاشته ده‌ها میلیارد دلار در حوزه سلامت سرمایه‌گذاری شده است.

سخنگوی دولت بر اهمیت موضوع سلامت تاکید کرد و گفت: اولویت دولت یازدهم سلامت بوده است با توجه به سرمایه‌گذاری در این عرصه شاهد برنامه‌های وسیعی از آن هستیم که با توجه به رویکرد دولت طی سال‌های آینده و در برنامه ششم توسعه جلب مشارکت بخش غیر دولتی در بخش بهداشت و درمان را در آینده ادامه می‌دهیم.

وی گفت: حضور سرمایه‌گذاران خارجی می‌تواند در این عرصه مورد استفاده قرار گیرد و شما سرمایه‌گذاران خارجی موضوع اقتصادی و انسانی مناسبی را انتخاب کردید که برای شما هم سودآور است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاريخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395، کد خبر: 13950225000500، www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین