پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۱۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
نائب رئیس فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به طرح استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، گفت: نمایندگان با هم متعهد شدند و قول دادند که به هیچ وجه امضاهای خود را پس نگیرند.
شعارسال:نائب رئیس فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به طرح استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، گفت: نمایندگان با هم متعهد شدند و قول دادند که به هیچ وجه امضاهای خود را پس نگیرند.

طرح استیضاح مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه گذشته با 15 امضاء و در سه محور تهیه و تحویل هیئت رئیسه مجلس شد.

بی توجهی وزارت ورزش و جوانان به جوانان، توزیع نامناسب اعتبارات در سطح شهرستان ها و استان ها و عدم واگذاری باشگاه های ورزشی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی سه محور این استیضاح است که طبق آئین نامه داخلی به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع شد تا مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن به هیئت رئیسه مجلس اعلام شود.

در روزهای گذشته شنیده شده که برخی مسئولین وزارت ورزش و جوانان در تلاش هستند تا امضاهای این استیضاح پس گرفته و استیضاح منتفی شود.

اگر امضاهای یک استیضاح به زیر 10 نفر برسد، استیضاح در مجلس قابل طرح نیست.

خبرنگار الف به سراغ زهرا سعیدی مبارکه نماینده مبارکه در مجلس و یکی از طراحان این استیضاح رفت و نظرش را در این زمینه جوبا شد.

وی با بیان اینکه این استیضاح در حال حاضر 14 امضاء دارد، گفت: نمایندگان امضاء کننده این استیضاح متعهد شدند تا به هیچ وجه امضای خود را پس نگیرند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه وزیر ورزش و جوانان هم باید به مقوله ورزش توجه کند و هم به جوانان، افزود: متاسفانه وظایف وزارتخانه در بخش جوانان مغفول مانده و تکالیف وزارتخانه در برنامه ششم اجرائی نشد.

سعیدی مبارکه با بیان اینکه وزیر در انجام وظایف خود بخصوص برای جوانان کوتاهی هایی داشته، افزود: تهیه طرح استیضاح این وزیر با استقبال جوانان روبرو شد.

وی افزود: به رغم آنکه بودجه هنگفتی برای ورزش و جوانان تخصیص داده شد اما وزیر تمام همت خود را برای ورزش گذاشته و توجهی به جوانان ندارد.

نائب رئیس فراکسیون جوانان تصریح کرد: متاسفانه به فعالیت های جوانان اهمیت داده نمی شود و جوانان دیده نمی شوند.

سعیدی مبارکه با تاکید بر اینکه ورزش کشور همواره موفقیت هایی داشته، افزود: اگر موفقیت هایی در عرصه ورزش کشور شاهد هستیم، چیز تازه ای نیست چرا که در گذشته هم شاهد این موفقیت ها بودیم.

وی گفت: وزیر باید پاسخ دهد که برای جوانان چه کاری کرده و برای کدام بخش و فعالیت جوانان نقش داشته است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: امیدوارم 14 نماینده امضاء کننده این استیضاح امضاهای خود را پس نگیرند و تا حضور وزیر در صحن مجلس و پاسخگویی وی بر قول و تعهد خود باقی بمانند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار5 آذر 97 ، کدخبر: 3970905010،www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین