پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۴۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
گفتنی است پس از استعفای "سلطانی فر" معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، وزیر ارشاد برای این پست علی معزی را در نظر گرفته است. و در جلسه امروز صبح با مخالفت این سه نماینده مجلس روبه رو شده است.

شعارسال:برخی رسانه‌ها صبح امروز خبری منتشر کرده بودند، مبنی بر اینکه سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سمت خود استعفا داده و نامه استعفایش را تقدیم رئیس جمهور کرده است. خبری که بلافاصله با واکنش همایون امیرزاده مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مواجه شد. او در گفتگویی شایعه استعفای وزیر ارشاد را تکذیب کرد.

همایون امیرزاده مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص انتشار خبری مبنی بر استعفای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سمت خود استعفا نداده و خبری را که در این باره منتشر شده است، تکذیب می‌کنم.

در همین حال شنیده‌ها حاکی است صبح امروز در دفتر وزیر ارشاد، جلسه تندی برگزار شده و سه نماینده مجلس سید عباس صالحی را تهدید به استیضاح كرده اند.

به گزارش یک منبع آگاه، وکیلی، کواکبیان و حضرتی که هر سه از روزنامه داران اصلاح طلب و لیست امید هستند، در دیدار امروز خود با صالحی، در خصوص انتصاب معاون مطبوعاتی جدید به او اولتیماتوم داده اند!

گفتنی است پس از استعفای "سلطانی فر" معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، وزیر ارشاد برای این پست علی معزی را در نظر گرفته است. و در جلسه امروز صبح با مخالفت این سه نماینده مجلس روبه رو شده است. گویا کواکبیان، وکیلی و حضرتی یک گزینه اصلاح طلب را برای این پست به وزیر ارشاد پیشنهاد کرده‌اند، که با مخالفت وزیر روبه رو شده است.

در همین حال شنیده می‌شود صالحی در این جلسه به آنها گفته که معزی با نظر رئیس جمهور از شورای اطلاع رسانی دولت به وزارت ارشاد می‌آید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار7 بهمن 97 ، کدخبر: 388303، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
0
ایشون اصلا کارنامه قابل قبولی نداره به عنوان یک وزیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین