پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۶۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
سیدمحمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد درباره تأثیر شایعه استعفای سیدعباس صالحی از این وزارتخانه بر عملکرد معاونت هنری تصریح کرد که این شایعه موضوعی جدی نیست.

شعار سال: سیدمحمد مجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در اولین روز از برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرد و به تماشای نمایش «نامیرا» در بخش چهل سالگی انقلاب جشنواره نشست، درباره وضعیت بودجه جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر،  گفت: ما باید طبق جدول بودجه‌ای که معاونت هنری در اختیار دارد، بودجه جشنواره سی و هفتم را در حد جشنواره سی و ششم تمام کنیم. تلاش می‌کنیم که این موضوع به لحاظ کیفی به جشنواره تئاتر فجر لطمه نزند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با رایزنی‌هایی که داشته‌ایم و با توجه به تغییر ارزش پول، از محل‌های صرفه‌جویی‌های دیگرمان به سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر کمک کنیم.

حسینی درباره روند تأمین اعتبار جشنواره سی و هفتم تئاتر فجر تأکید کرد: تا الان در این زمینه مشکلی نداشتیم و فکر کنم تا پایان سال بتوانیم تمام اعتبار جشنواره را تأمین کنیم.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود درباره تأثیر شایعه استعفای سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر فعالیت‌های معاونت هنری و همچنین جشنواره‌های تحت پوشش این معاونت، تصریح کرد: این موضوع یک شایعه است و نه در همت ایشان خللی وجود دارد و نه در همت همکاران ایشان و چون در حد یک شایعه است، اصلا موضوعی جدی نیست.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:23بهمن 1397 ،کدخبر:4540067،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
0
استعفای وزرا که در دولت اقای روحانی امری طبیعی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین