پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۷۱۸۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
یاسر رایگانی با بیان اینکه شرایط موجود در بازار لوازم خانگی مطلوب نیست افزود: بخش لوازم خانگی در هشت ماهه نخست امسال به پرداخت جریمه نقدی 74 میلیارد ریالی محکوم شده که درصد ناچیزی از تخلفات در بازار لوازم خانگی است .
شعار سال : سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای سال تاکنون از ۳ هزار و ۲۵۳ پرونده مربوط به کالا‌ها و خدمات، ۲ هزار و ۱۶۳ پرونده مربوط به بخش لوازم خانگی است.
 یاسر رایگانی  با بیان اینکه شرایط موجود در بازار لوازم خانگی مطلوب نیست افزود: بخش لوازم خانگی در هشت ماهه نخست امسال به پرداخت جریمه نقدی 74 میلیارد ریالی محکوم شده که درصد ناچیزی از تخلفات در بازار لوازم خانگی است .
وی گفت: بسیاری از تخلفات بخش لوازم خانگی به سازمان تعزیرات فرستاده نشده است.
 سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود : در یک نوع کالا اختلاف های قیمتی چهار تا پنج میلیون تومانی در مناطق مختلف وجود دارد و چند پرداختی در بخش لوازم خانگی انجام می شود که یک مبلغ بر اساس تعرفه های مشخص شده و مبلغی حدود 30 تا 40 درصد قیمت کالا به صورت غیر قانونی از مشتریان گرفته می شود .
رایگانی با بیان اینکه اگر هموطنان شکایتی دارند باید به اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مراجعه کنند گفت : بخش زیادی از تخلفات در واحدهای تولیدی لوازم خانگی انجام می شود .
 وی افزود: در حالی که فهرست قیمت های تولیدکنندگان لوازم خانگی در سامانه 124 به روز و کامل نیست اما سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده تخلفی از تولید کنندگان به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال نکرده است .

شعارسال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 آذر 1397  کدخبر:1885089،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
0
0
م.م77
واقعا من نمیفهمم چه جوری داره کشور اداره میشه
هر صنفی هرکاری دوس داره انجام میده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین