پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 18
کد خبر: ۳۸۸۴۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
ر.ک قبل از بازداشتش به دست پلیس امنیت اقتصادی تنها در یک قلم قبل از گرانی‌های اخیر مسکن در دو سال پیش یک واحد آپارتمان در محله ولنجک تهران به قیمت ۳۱ میلیار تومان به نام فرزند ۲۰ ساله و همسرش خریداری کرده است. باید منتظر بود تا با طی مراحل و برگزاری دادگاه شاهد اثبات یا عدم اثبات تخلفات احتمالی باشیم. مدعیان به وجود تخلفات مالی ، به خرید یک ملک به مبلغ ۳۱ میلیار تومان به نام فرزند ۲۰ ساله و همسرش اشاره می کنند. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال منتظر دریافت توضیحات از کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان در این خصوص می باشد. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، بدلیل در جریان بودن این پرونده با توجه به درخواست احدی از ذی نفعان، اقدام به انجام اصلاحاتی چند در خبر نموده و امکان ارایه توضیحات تکمیلی در این خصوص را تا پایان صدور رای نهایی ندارد.

شعار سال: رسانه پشت پرده مدعی شده است که طبق سند رسیده به پشت پرده ر.ک  از بستگان یکی از نمایندگان اصولگرا مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی که مدیر عامل شرکت ملی مس از او به عنوان ر. ک نام می برد قبل از بازداشتش به دست پلیس امنیت اقتصادی تنها در یک قلم قبل از گرانی‌های اخیر مسکن در دو سال پیش یک واحد آپارتمان در محله ولنجک تهران به قیمت ۳۱ میلیار تومان به نام فرزند ۲۰ ساله و همسرش خریداری کرده است. حدودا قیمت آپارتمان در تهران از دو سال پیش تا الان دو برابر شده است. منتقدین ، چنین ادله هایی را مبنای ایجاد شائبه برعلیه ایشان قرار داده اند.

با وجود آنکه پایگاه تحلیلی خبری شعار سال بنا بر رسالت حرفه ای و راهبردهای فعالیتی خود ، قصد ورود به مسائل و احوالات شخصی شهروندان را نداشته، اما با توجه به اهمیت موضوع دستگیری و ممانعت از توسعه شایعات و شائبه ها ، اقدام به انعکاس موضوع بنا بر وظیفه و رسالت خبری خود نموده است . بنا بر درخواست احدی از ذی نفعان این رویداد، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، از ورود بیشتر به موضوع معذور بوده ( اقدام به حذف مشخصات و برخی داده های مرتبط با خبر نموده) و تا صدور حکم نهایی دادگاه و با هدف رعایت حقوق متهم، تحفظ در اطلاع رسانی از جزئیات خواهد داشت. 

ادعای تخلفات مالی ر.ک ملقب به ر. ک پور ابراهیمی ؟!

تخلفات مالی رضا کهنوجی ملقب به ر. ک پور ابراهیمی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت پشت پرده، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۹۸۳۲،poshtparde.ir .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
0
0
شما غلط کردید که اصلاح کردید. شما اسناد تاریخی رو با این کار از بین می برید. قوه قضائیه چرا باید اجازه بده از موضوعی که بیش از یک ماه می گذره بتوان ادعا مطرح کرد؟
مدیر پایگاه

سلام 


اولا مشفقانه درخواست می کنیم در تعامل با رسانه مودب باشید


ثانیا، اجرای قانون باید جزو حساسیت های جدی رسانه ها باشه. تذکر ارایه شده تذکری درست بود. لذا تا صدور رای قطعی باید صبر کرد. بعد از صدور رای قطعی ، دست رسانه برای اطلاع رسانی ، حساس سازی ، جریان سازی ، مطالبه گری، پاسخ طلبی ، افشاگری و غیره ، بازتر است. 


ثالثا بخش قابل توجهی از همکاران پایگاه تحلیلی خبری شعار سال چند تخصصی هستند( با تاکید بر دانش آموخته حقوق) ، وقتی حرفی مستند به قانون زده می شود، مقابله با آن در اسلوب فعالیتی ما نگنجیده و تعلل را فعلی غیر حرفه ای می دانیم. 
فعالیت رسانه ای، سیاسی- اجتماعی و فرهنگی یک بحث است و قانون گرایی بحث مهمتر از آن


 


عزت تان برقرار

نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین