پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۲۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به اینکه نظر صریح وزارت اطلاعات مبنی بر تأیید صلاحیت پیروز حناچی امروز به وزارت کشور واصل شد و مستندات قانونی موردنیاز برای صدور حکم شهردار تکمیل شد، حکم انتصاب ایشان به عنوان شهردار جدید تهران از سوی وزیر کشور صادر شد.
شعار سال:  سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به اینکه نظر صریح وزارت اطلاعات مبنی بر تأیید صلاحیت پیروز حناچی امروز به وزارت کشور واصل شد و مستندات قانونی موردنیاز برای صدور حکم شهردار تکمیل شد، حکم انتصاب ایشان به عنوان شهردار جدید تهران از سوی وزیر کشور صادر شد.

وزیر کشور از شهردار جدید تهران خواسته در انضباط دقیق مالی، انضباط محیط شهری، تسریع در تصمیم‌گیرهای به موقع و کارشناسی و استفاده از توان افراد مجرب و شایسته،‌ اهتمام به خرج دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 7 آذر 1397، کدخبر: 1886583 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
پس مسائل خاص این آقا چی می شه؟؟؟ همش دروغ بود یا ما با دبل استاندارد مواجه هستیم؟ این نوع برخورد با مسائل و افراد، تهوع آور است.
یادم می آید سال های 64، 65، طرف کنکور پزشکی قبول شده بود. تحقیق محلی کردند، می گفتند چون پدر شما سبیل می گذار ه و ریش خودشو از ته می زنه، شما نمی تونید وارد دانشگاه بشین. همون فرد، بعدها تبدیل به کارگر شد.
چند سال پیش هم بر اثر تزریق مواد فوت کرد.
آخه چرا؟
من فقط و فقط می خوام ، یک نفر این برخوردهای چندگانه رو برام توضیح بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین