پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۵۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
عبدالرضا گلپایگانی با حکم پیروز حناچی، شهردار تهران به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب شد.

شعارسال: عبدالرضا گلپایگانی با حکم شهردار تهران به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب شد.

عبدالرضا گلپایگانی با حکم پیروز حناچی، شهردار تهران به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران منصوب شد.

در حکم عبدالرضا گلپایگانی آمده است:

«نظر به تعهد، شایستاگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موج این حکم به سمت «معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با استعنانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار «تهران ، شهری برای همه» و با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، کاردان، متخصص و متعهد شهرداری تهران، موجبات خدمات رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران فراهم آورید.

انتظار می‌رود منجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنامه‌های اعلام شده در حوزه معماری و شهرسازی برای اداره شهر تهران و در چارچوب قوانین و مقررات و اسناد فرادستی و با رعایت حقوق مردم تنظیم و عمل نمایید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسئلت دارم

پیش از این عبدالرضا گلپایگانی در سوم آذرماه با حکم پیروز حناچی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران شده بود. همچنین پیش از سرپرستی گلپایگانی به پیشنهاد حناچی از سوی سیدمحمدعلی افشانی، شهردار سابق تهران به سمت قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منصوب شده بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران ،تاریخ انتشار:5 دی 97، کدخبر:646531 ،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
مبارکش باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین