پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹
استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس جمهور و هیأت دولت و ابراز محبت مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از آنان خواست تا از درج هرگونه پیام تبریک یا نصب بنر در سطح شهر خودداری کنند.

شعار سال: استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی، ضمن قدردانی از حسن اعتماد رئیس جمهور و هیأت دولت و ابراز محبت مردم، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از آنان خواست تا از درج هرگونه پیام تبریک یا نصب بنر در سطح شهر خودداری کنند.

 متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

با سپاس به درگاه ایزد منان و ضمن تشکر از حسن ‌اعتماد ریاست محترم جمهور، هیأت دولت و وزیر محترم کشور، لازم می‌دانم از ابراز محبت و لطف همه دوستان عزیز و مسئولان به‌ویژه نماینده‌ محبوب ولی فقیه در استان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نمایندگان گرامی مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

از خداوند متعال می‌خواهم که در ایفای هرچه بهتر وظایف این مسئولیت خطیر و خدمت به مردم فهیم و قدرشناس آذربایجان ‌شرقی یاری‌ام کند و آنی مرا به حال خود رها نسازد.

ضمن تشکر از الطاف همه مردم شریف استان، از شما عزیزان بزرگوار تقاضا دارم از درج هر گونه پیام تبریک در مطبوعات و نصب بنر در سطح شهر و سایر اماکن خودداری فرموده و این فرزند خود را از دعای خیر خود بهره‌مند سازید.

از درگاه باری‌تعالی، سلامت و موفقیت همگان را آرزومندم.

محمدرضا پورمحمدی

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 9 آذر 97، کد مطلب: 781665، www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین