پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از خسارت 25 میلیارد ریالی طوفان اخیر به تاسیسات توزیع برق مازندران خبر داد.

شعارسال: مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از خسارت 25 میلیارد ریالی طوفان اخیر به تاسیسات توزیع برق مازندران خبر داد.

قاسم شهابی اظهار کرد: طوفان هفته گذشته اگر چه کشته ای نداشت اما اهالی شهرهای شمال کشور را غافلگیر کرد و به مزارع، ابنیه، راه‌ها، منازل مسکونی و تجاری خسارت زد و متاسفانه خسارت‌های سنگینی نیز به تاسیسات شبکه توزیع این شرکت وارد کرد.

وی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه حادثه در روز جمعه 17 مهرماه عملیات عادی سازی شبکه صورت گرفت یادآور شد: خوشبختانه با وجود معاونین و مدیران متعهد و نیروهای کارآمد و دلسوز از همان ساعات اولیه حادثه، عملیات عادی سازی شبکه صورت گرفت که بعد از ساعت‌ها تلاش ایثارگرانه تمامی مراکز شهره‌ها و خطوط اصلی برقدار گردیدند و تا ساعت 5 صبح شب حادثه خطوط فرعی نیز برقدار و تا ساعت 17 روز بعد تمامی تک مشترک‌ها نیز برق‌دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تعداد قطعی‌های ناشی از طوفان اخیر در حوزه توزیع برق مازندران را 253 مورد بیان کرد.

شهابی از اماده بودن 63 اکیپ فنی عملیاتی در نقاط مختلف جهت بازسازی و عادی‌سازی شبکه خبر داد و اضافه کرد: برای تسریع در کار و حل مشکل ساکنین مناطق حادثه دیده ناشی از طوفان، 6 اکیپ 4 نفره نیز از استان گلستان به عنوان استان معین در مازندران حضور پیدا کرده و تلاش‌های خوبی صورت گرفت.

وی بیشترین حجم خسارات به تاسیسات آسیب دیده ناشی از طوفان و سیلاب اخیر را در سقوط ترانس، تابلو، شکستگی پایه‌های فشار متوسط و ضعیف، پارگی سیم و کابل‌های خود نگهدار، کابل سرویس‌ها، معیوب شدن مقره ها، فیوز کات اوت، سوختن سیم فیوز، براکت، جعبه تقسیم و .... عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران به آمادگی کامل مجموعه توزیع برق مازندران جهت مقابله با بحران‌ها اشاره و تصریح کرد: طوفان در مازندران همانند زلزله در ژاپن است که باید با ان همزیستی داشته باشیم و ضمن عادت با آن با تدابیر کارساز همیشه آماده باشیم، زیرا چشم تاریخ به رفتار و تدابیر مسئولان است گرچه با لطف و عنایات خداوند سبحان تاکنون در تمام بحران‌ها سربلند بیرون آمده‌ایم ولی کوچک‌ترین غفلت ممکن است ما را از امکان مقابله و دفاع و توانمندی‌هایمان در بحران‌هایی که حادث می‌شود محروم کند و شرمنده مردم باشیم.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبری شمال نیوز، تاریخ انتشار: 29 مهر 1394، کد خبر: 123896، www.shomalnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین