پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اشاره به گردشگرپذیر بودن منطقه، گفت: خطوط اختصاصی تقویت فشار برق در غرب مازندران احداث شد.

شعار سال: کیوان فرح‌زاد در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط فعلی موجود تاسیسات برقی در سطح شهرستان اظهار داشت: توزیع برق در محمودآباد نسبت به شهرستان‌های اطراف نیاز به بررسی بهتر برای ایجاد خط مسیری برق به طور جداگانه برای شهرک صنعتی غرب محمودآباد است.

وی افزود: توریستی بودن این شهرستان باعث شده میزان ساخت و ساز در آن بالا و نیاز به توزیع برق بیشتر داشته باشد.

فرح زاد با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در مدیریت مصارف در فصل تابستان، اولویت را در فصل‌های گرم سال با مشترکان خانگی دانست، افزود: این امیدواری را باید به مشترکان خانگی در سطح شهرستان بدهیم و کل منطقه را زیرپوشش بگیریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با بیان اینکه هدف اصلی احداث خط اختصاصی است، افزود: ایجاد یک خط سوم اختصاصی برای محمودآباد نیاز است و هر چه تفاهم و مصوب شده صورت می پذیرد.

فرح زاد خاطر نشان کرد: بحث مهم امروز ما بررسی دیماند برق مصرفی به روز بوده که توزیع دیماند بین تمامی مشترکان به اندازه نیاز صورت گیرد.

وی تصریح کرد: 24 مگاوات برق مصرفی برای محمودآباد بوده که 22 مگاوات آن ظرفیت در سطح این شهرستان بارگذاری شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1281697:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
الحمد الله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین