پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۱۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۲
موسوی لاری از اعضای اصلی مجمع روحانیون مبارز و عضو برجسته و از تاثیرگذار در جریان فتنه و اصلاحات است. وی در حال حاضر با سوء استفاده از موقعیت سیاسی - اجتماعی، فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای را در پوشش «مرکز اسلامی فاطمیه مُهر» در استان‌های مختلف، از جمله فارس، تهران، البرز و ... سامان داده و بر توسعه آن‌ها اهتمام دارد.

شعارسال: موسوی لاری از اعضای اصلی مجمع روحانیون مبارز و عضو برجسته و از تاثیرگذار در جریان فتنه و اصلاحات است. وی در کنار فعالیت‌های سیاسی، فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای را در پوشش «مرکز اسلامی فاطمیه مُهر» انجام می دهد.

موسوی لاری در حال حاضر با سوء استفاده از موقعیت سیاسی - اجتماعی، فعالیت‌های اقتصادی خود را در استان‌های مختلف، از جمله فارس، تهران، البرز و ... سامان داده و بر توسعه آن‌ها اهتمام دارد.

مؤسسه مذکور در سال ۱۳۷۱ توسط موسوی لاری در شهرستان مُهر واقع در استان فارس، با هدف ایجاد پایگاه فرهنگی- مذهبی در راستای ترویج و نشر معارف اسلامی (برگرفته شده از اساسنامه مؤسسه) تاسیس گردید.

این مؤسسه دارای زیرمجموعه‌هایی در حوزه‌های علمی- اقتصادی- فرهنگی- مذهبی- کشاورزی و ... بوده که در این شماره بَرسَری بدان خواهیم پرداخت.


تعداد بازدید : 15


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی مشرق ، تاریخ انتشار: 10آذر 1397 ، کدخبر: 915820، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احد
France
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
0
0
باید این افراد محاکمه شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین