پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ورود آموزش و پرورش هرمزگان به بازی های سیاسی گناه نابخشودنی است.

شعار سال: آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان، با بیان اینکه وظیفه اصلی تعلیم و تربیت بر عهده آموزش و پرورش است نه ورود در مسائل سیاسی، بیان داشت: مرادی نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس بدرستی به موضوع اینکه مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان نباید وام دار کسی باشد اشاره کرد و بنده هم اعلام می کنم از رفتارهای سیاسی و جناحی در آموزش و پرورش اجتناب شود.

وی عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش در انتصاب و انتخاب مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش نظر بنده را نخواست که کاملا صحیح است و نباید در انتخاب هاو انتصاب ها دخالت کنیم. ورود آموزش‌وپرورش به بازی‌های سیاسی، آسیب جدی به وظیفه اصلی این نهاد مهم وارد خواهد کرد.

وی با اظهار اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌ها است نه جناحی و چپ و راست، ابرازداشت: دو عنصر آموزش‌وپرورش سبب شتاب در حرکت رو به رشد ایران اسلامی می‌شود پس اگر مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان وارد جریانات و بازی های سیاسی شود مرتکب گناهی نابخشودنی شده است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به اینکه وظیفه آموزش‌وپرورش هدایت عملی و علمی است، اظهار کرد: متأسفانه از این مسیر منحرف و تنها به حوزه اقتصادی توجه داریم درصورتی‌که اگر هدایت مبتنی بر آموزش‌وپرورش صورت بگیرد تمامی مشکلات برطرف می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آذر 97، کد مطلب: 4471545، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین