پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۴۰۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
رییس کنفرانس ادیان برای صلح کره‌جنوبی در هفتمین دور گفت‌وگوی دینی ایران و کره‌جنوبی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: ادیان مختلف می‎توانند با همکاری هم جهان زیبا را بسازند
شعارسال:رییس کنفرانس ادیان برای صلح کره‌جنوبی در هفتمین دور گفت‌وگوی دینی ایران و کره‌جنوبی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: ادیان مختلف میتوانند با همکاری هم جهان زیبا را بسازند.

اسقف اعظم کیم هی جونگ، اظهار کرد: تکنولوژی‌های جدید، چالش‌هایی را روبروی ما قرار داده که باید از آنها عبور کنیم و به معنویت برسیم.
وی با اشاره به مشاهدات خود در موزه ایران باستان افزود: تجربیات خوبی داشتم از شکوه گذشته ایران که به شکل‌گیری تمدن گذشته در جهان منجر شده است و امیدوارم که به عنوان میراث‌دار گذشتگان ایران در زمینه صلح جهانی در زمان کنونی و در آینده عمل کنیم.
اسقف اعظم کیم هی جونگ در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر حفاظت از محیط زیست بیان کرد: ما نمی‌توانیم طبیعت را از بین ببریم؛ چرا که مسئولیت مراقبت از طبیعت را به عهده داریم.
وی تصریح کرد: معنویت در قبال تکنولوژی انسان‌ها به معنای آن است که طبیعت، ما را مسئول می‌داند که مراقب باشیم و برای صلح بشری از طبیعت مواظبت کنیم.
اسقف اعظم کیم هی جونگ ادامه داد: ما اغلب باید باور کنیم ابزارهای مختلفی که برای تحقق این امر فراروی ماست که می‌تواند مبنایی برای سوق دادن ما به سوی توازن باشد.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وی در ادامه بیان کرد: یک قطعه نقاشی مملو از رنگ‌های زیادی است؛ اما زیباست. موسیقی هم همینطور است؛ آلات مختلف نواخته می‌شوند و ارکستر را به وجود می‌آورند. در واقع معتقدم که ادیان مختلف می‌توانند با هم کار کنند و این جهان را زیبا بسازند.
در ادامه این نشست تخصصی موبد پولادی، نماینده انجمن موبدان زرتشتی در این دور از گفت‌وگوهای دینی، با بیان سخنانی گفت: در فرهنگ ایرانی در قدیم، رسم بوده که هر نوزادی که به دنیا می‌آمد، درختی می‌کاشتند و امیدوارم ما هم بتوانیم پیرو اجدادمان باشیم و از محیط زیست حفاظت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار 15آذر 97،کدخبر: 672039 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
فهم دینی مهمتر ین چالش دنیای امروز است. اگر انجام نشود یا به سمت سکولاریسم می لغزیم یا به سمت تعصب دینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین