پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
یک فعال اصولگرا معتقد است که دولت قبلی علی‌رغم اینکه کارنامه قابل قبولی نداشته است اما با توجه به شرایط اقتصادی جامعه به دنبال بهره‌برداری از این شرایط به نفع خود است.
شعارسال: محمود احمدی نژاد این روزها سفرهای استانی خود را در دستور کار قرار داده تا با مردم در شهرها و روستا ها سخن بگوید .

رییس‌جمهور سابق هفته گذشته به یکی از شهرهای گیلان سفر کرد که تا حدودی با استقبال مردمی نیز مواجه شد.

در همین راستا، ناصر ایمانی، فعال اصولگرا گفتگویی با الف به پرسشهایی در این باره پاسخ داد .

*اقدامات اخیر آقای محمود احمدی‌نژاد را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بنده معتقد هستم که عمده مشکلات اصلی کشور به دلیل عملکرد دولت فعلی است، زمانیکه مطالبات اقتصادی و اجتماعی مردم زیاد میشود هر کسی می‌تواند از فضای به وجود آمده به نفع خود بهره‌برداری کند. این شرایط فرصت مناسبی برای اصلاح طلبان و احمدی نژاد فراهم کرده است .

* مردم در دو انتخابات گذشته به روحانی رای دادند که از احمدی‌نژاد انتقاد میکرد، اما باز هم از وی در سفرهای اخیری که داشته است، استقبال صورت می‌گیرد؟

این موضوع زمانی شکل میگیرد که مردم با مشکلات زیادی روبرو هستند و فضای جامعه مطلوب آنان نیست . غالب کسانی که در حال حاضر با مردم صحبت می‌کنند یا از مقامات دولتی هستند و یا اینکه سازگاری خوبی با مردم ندارند هر دو گروه تلاش می‌کنند شرایط اقتصادی موجود را توجیه کنند لذا هنگامیکه فردی مانند احمدی‌نژاد بی‌پرده با مردم صحبت میکند، با چنین استقبالی از سوی مردم مواجه میشود.

وقتی دولت‌ها در شرایط خاصی گرفتار می‌شوند ، همیشه عده‌ای هستند که از این فضا استفاده میکنند .

در واقع باید گفت که فضای پوپولیستی در کشور شکل گرفته است و البته این موضوع مختص ایران نیست بلکه در سایر کشورها نیز چنین موضوعی اتفاق میافتد.

تاسف آنجاست که افرادی بخواهند از این فضا به نفع خود استفاده کنند که عملکرد دولت خودشان نیز قابل قبول نبوده است.

*آقای احمدی نژاد درخواست مناظره با آقای روحانی داده است؟

هیچ مناظره‌ای رخ نخواهد داد، چراکه احمدی‌نژاد با حجم زیادی از شبهات و پرسشها درباره عملکرد دولت خود مواجه خواهد شد.

*برخی معتقدند باید مانع سفرهای وی شد ، باتوجه به اینکه بسیاری از یاران وی در بازداشت هستند .

بیان کردن چنین موضوعاتی ممنوع نیست و آزادی بیان وجود دارد اما به شرطی که خلاف قانون عمل نکنند و یا اینکه افترا و تهمت نزند . اما همانطور که گفتم موضوع این است که بیان کردن این مطالب تنها بهره‌برداری از فضا به نفع خود است.

متاسفانه مردم مطالبات زیادی از دولت روحانی دارند که همگی انباشته شده ولذا شرایط اقتصادی و ناکارآمدی دولت در بخشهایی منجر به استقبال از چنین اظهاراتی میشود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از جامعه خبری تحلیلی الف ، تاریخ انتشار: 25 آذر 1397 ، کدخبر: 3970924107 ، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
0
بازگشت پوپولیسم آقای ایمانی؟؟!! الان آقای روحانی پوپولیست نیستن؟؟؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین