پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
چرا باید سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت صنعت در دو شرکت مهم ایران خودرو عضو باشد، سوالی است که باید مدیریت ایران خودرو به آن پاسخ دهد.
شعار سال: آیا بازشدن جعبه سیاه انتصابات در رابطه‌ای مستقیم با حضور چهره‌های شاخص سیاسی در هیئت مدیره شرکت‌های تابعه خودروسازان قرار دارد؟

این سوال از آن جهت مهم بوده که به عنوان نمونه "میرصالح سید زاده اقدم"، سرپرست فعلی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت صنعت از 20/10/1396 به نمایندگی از شرکت تام ایران خودرو به عضویت هیئت مدیره شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو بوده درآمده است.


او در دولت قبل به سمت مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت صنایع و معادن منصوب شد، اما با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگی به جای سیدضیاءالدین شجاعی برهان، سرپرست معاون امور حقوقی و مجلس وزارت صنعت شد.

جالب تر اینکه سیدزاده اقدم، سرپرست کنونی معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت صنعت به صورت همزمان در ترکیب هیات مدیره شرکت لیزینگ ایرانیان حضور دارد.


بیشترین سهام شرکت لیزینگ ایرانیان با حدود 35 درصد متعلق به ایران خودرو است.

اینکه چرا باید سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت صنعت در دو شرکت مهم ایران خودرو عضو باشد، سوالی است که باید مدیریت ایران خودرو به آن پاسخ دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نود اقتصادی، تاریخ 24 آذر 97، کد مطلب: 2116399:www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد كاظمي
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
0
0
خب چرا كسي از خود ايشون يا مدير عامل محترم ايران خودرو همين سوالو نمي پرسه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین