پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: یک رشته جدید با عنوان نوردیک به زیرمجموعه فدراسیون ورزش همگانی اضافه شده است.
شعارسال: علی مجدآرا با اشاره به برنامه‌های آتی فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار کرد: در تلاش هستیم ورزش همگانی را برمبنای توسعه پیش ببریم و خوشبختانه وضعیت مناسبی در این زمینه داریم.

وی اضافه کرد: حرکت به‌سوی ایرانی شاداب و سالم از برنامه‌های این فدراسیون است و در تلاش هستیم تا سال ۱۴۰۴ حداقل ۵۰ درصد مردم را در برنامه‌های ورزش همگانی شرکت دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی عنوان کرد: این فدراسیون دارای ۶۰ کمیته و انجمن است و رشته‌هایی که با فرهنگ و اقلیم ما هم‌خوانی داشته باشد زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند.

مجدآرا با اشاره به دستاوردهای این فدراسیون بیان کرد: خوشبختانه در بحث آموزش رتبه نخست را نسبت به سایر فدراسیون‌ها در اختیار داریم و سه سال پیاپی این عنوان را کسب کردیم.

وی ادامه داد: در بحث کارآفرینی نیز فدراسیون ورزش‌های همگانی توانسته رتبه نخست را کسب کند و از این بابت، خانواده‌ها می‌توانند با ورزش همگانی بیش از پیش عجین باشند.

رئیس فدراسیون ورزش همگانی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی ورزش همگانی تصریح کرد: این ورزش یک‌شبه گسترش پیدا نمی‌کند، بلکه با فرهنگ‌سازی و تلاش مداوم، این امر میسر است.

مجدآرا خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌‌محور بودن این فدراسیون، با تمامی استان‌ها مکاتبه کرده‌ایم تا مردم را به‌سوی ورزش همگانی سوق دهیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه انجمن‌های زیادی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند که شامل رشته‌های مختلف هستند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اینکه تیم ملی پله‌نوردی موفق شد، عنوان قهرمانی مسابقات بین‌المللی را از آن خود کند، گفت: ورزشکاران ۱۰ کشور در مسابقات بین‌المللی پله‌نوردی شرکت کردند که در مجموع تیم ایران در دو بخش مردان و بانوان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

مجدآرا متذکر شد: با دو کشور هلند و فنلاند برای توسعه ورزش‌های همگانی به تفاهم رسیدیم تا یک رشته جدید از جمله نوردیک را وارد کشور کنیم و حتی در این زمینه با مشاور رئیس جمهور فنلاند در امور ورزش نیز در سفر به تهران مکاتبه کردیم.

وی در پایان مطرح کرد: همچنین هفته گذشته سمینار ورزش در طبیعت را برگزار کردیم تا آن را در جامعه جا بیندازیم و خوشبختانه استقبال خوبی از این ورزش شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 27 آذر 1397 ، کدخبر: 344934 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین