پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۶۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
یک نماینده مجلس گفت: وضعیت مواد مخدر در کشور بسیار ناگوار است، چه کسی باید به این موضوع رسیدگی کند، آیا کشور دیگری باید برای حل این مشکل تصمیم‌گیری کند.وی افزود: مواد مخدر دودمان خانواده‌ها را بر باد می‌دهد و باید به این مشکل هر چه سریعتر رسیدگی شود. بسیاری از مشکلات به دلیل عدم نظارت به وجود آمده‌اند و وجود معضل مواد مخدر تا این حد در کشوری مقتدر و اسلامی بسیار اسفناک است.

شعار سال: محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار داشت: متأسفانه وضعیت اعتیاد در کشور بسیار بد شده و در میدان شوش شاهد هستیم که جوانان، کودکان و افراد سالخورده در حال استعمال مواد مخدر صنعتی و سنتی هستند.

نماینده مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وضعیت مواد مخدر در کشور بسیار ناگوار است، چه کسی باید به این موضوع رسیدگی کند، آیا کشور دیگری باید برای حل این مشکل تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: مواد مخدر دودمان خانواده‌ها را بر باد می‌دهد و باید به این مشکل هر چه سریعتر رسیدگی شود. بسیاری از مشکلات به دلیل عدم نظارت به وجود آمده‌اند و وجود معضل مواد مخدر تا این حد در کشوری مقتدر و اسلامی بسیار اسفناک است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی نیز در زمینه رفع این مشکل مسئول است، گفت: از قوه قضائیه می‌خواهم که به این موضوع ورود کند تا وضعیت اعتیاد به مواد مخدر در کشور سامان یابد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزار کار ایران تاریخ انتشار 25 آذر 97، کدخبر: 703787، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
0
0
تو جنوب شهر علنا همه کار میکنن چرا رسیدگی نمی کنن ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین