پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
سایت پارالمپیک نوشت: سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی به مرور اتفاقات پارا پاورلیفتینگ در سال ۲۰۱۸ پرداخت که سیامند رحمان، قهرمان ایرانی جهان و بازیهای پارالمپیک نیز بخشی از آن بود.

شعارسال:‍‍‍ سایت پارالمپیک نوشت: سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی به مرور اتفاقات پارا پاورلیفتینگ در سال ۲۰۱۸ پرداخت که سیامند رحمان، قهرمان ایرانی جهان و بازیهای پارالمپیک نیز بخشی از آن بود.

در گزارش این سایت عنوان شده که در این سال، مسابقات منطقه ای و قاره ای متعددی برای کسب سهمیه بازیهای ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

رقابت های قهرمانی آفریقا در الجزایر، قهرمانی آمریکای جنوبی در بوگوتا و قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کیتاکیوشو، محورهای اصلی این گزارش بودند.

در بخش مربوط به مسابقات کیتاکیوشو ۲۰۱۸، به قهرمان ایرانی اشاره شده و عنوان شده است: "سیامند رحمان، قویترین پارالمپین جهان تصمیم گرفت که این بار رکورد جهان را تغییر ندهد؛ اما به راحتی توانست مدال طلای دسته به علاوه ۱۰۷ کیلوگرم را از آن خود کند."

 

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ، تاریخ انتشار: 28آذر 1397 ، کدخبر: 1214148،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین