پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
پاراوزنه‌بردار طلایی تیم ملی ایران گفت: فعالیت جانبازان و معلولین نه فقط در عرصه ورزش، بلکه در همه زمینه‌ها سختی‌های زیادی دارد.

شعار سال: سیامند رحمان، پاراوزنه‌بردار طلایی تیم ملی ایران درخصوص روز جهانی پارالمپیک بیان کرد: امروزه ما در رقابت‌های پارالمپیک و پارآسیایی ورزشکاران و قهرمانان بسیار خوبی داریم و آن‌ها برای تمام ورزشکارانی که زیر پرچم کمیته ملی پارالمپیک فعالیت می‌کنند یا حتی برای کسانی که معلولیتی ندارند، الگوی بسیار خوبی شدند. به نظر من وجود پارالمپیک تاثیرات بسیار مطلوبی در دنیا داشته است.

وی افزود: الان در کل دنیا پارالمپیک و المپیک با یکدیگر برابر هستند، در واقع این‌ها به صلح جهانی کمک می‌کنند و یک روش برای دوستی در کل دنیا محسوب می‌شود. به نوعی این موضوع آن نگاه ترحم‌آمیز نسبت به معلولین تغییر داده است.

رحمان اظهار داشت: وجود رویدادهای بزرگی مانند پارالمپیک از نظر روحی و روانی روی ورزشکاران پارالمپیکی تاثیر بسیار مثبتی نیز داشته است. جایی برای ترحم نسبت به ورزشکارانی که در سطح جهان فعالیت می‌کنند و همه آن‌ها را می‌شناسند، وجود ندارد و تمام آن افتخارآفرینی است.

پاراوزنه‌بردار طلایی تیم ملی ایران گفت: پارالمپیک 2020 توکیو نزدیک است و امیدوارم همه بچه‌ها دعا کنند تا همه بتوانیم بدون هیچ دغدغه‌ای تلاش کنیم و راه خود ادامه دهیم تا ان‌شاءالله بتوانیم برای کشورمان افتخار کسب کنیم. فعالیت جانبازان و معلولین نه فقط در عرصه ورزش، بلکه در همه زمینه‌ها سختی‌های زیادی دارد. خداراشکر من در حوزه ورزشی فعالیت کردم و به جایگاه‌های خوبی رسیدم، امیدوارم جوانان کشورم هم به ورزش رو بیاورند. چون ورزش در کل و نه فقط در بخش حرفه‌ای برای هر انسانی واقعا خوب است، فرقی ندارد به صورت حرفه‌ای باشد یا همگانی.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 26 مهر 98، کد مطلب: 912212: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
0
0
امیدواریم شاهد دریافت مدال های بیشتری در مسابقات پارالمپیکی باشیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین