پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۷۷۲۶۶
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
استان همدان به دلیل امنیت و امید به شرایط بهتر، رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار را در ایران کسب کرد که به ویژه همت و تلاش عوامل ناجا موجب احساس امنیت و افزایش سرمایه گذاری شده است.

شعار سال: استاندار همدان گفت: این استان موفق به کسب رتبه نخست بهبود فضای کسب و کار در کشور شده است.

محمدناصر نیکبخت شامگاه یکشنبه با حضور در قرارگاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی همدان اظهارکرد: این رتبه به تازگی در قالب نامه ای از سوی وزارت کشور اطلاع رسانی شده است.

وی امنیت و امید به شرایط بهتر را عامل اصلی کسب این رتبه دانست و افزود: همت و تلاش عوامل ناجا موجب احساس امنیت و افزایش سرمایه گذاری می شود.

وی اضافه کرد: ایجاد آرامش و امنیت در استان توسط عوامل نظامی زمینه را برای بهره برداری از 10 هزار میلیارد ریال طرح در سالجاری فراهم کرده استسه رویداد مهم شامل جشنواره پویانمایی، اجلاس پایتخت گردشگری آسیایی و نشست اجلاس جهانی گردشگری امسال به میزبانی همدان برگزار می شود که نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت این رویدادها را بر عهده داردنیکبخت ابراز امیدواری کرد با رویدادهای بین المللی که در همدان برگزار می شود شاهد افزایش سرمایه گذاری در این استان باشیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب شعار سال 97 را اقتصادی و در حمایت از کالاهای ایرانی اعلام کردند که این امر بسیار مهمی استوی افزود: باید در مبارزه با قاچاق کالا، افزایش کیفیت کالاها و افزایش احساس امنیت برای فعالیت های اقتصادی تلاش کرداستاندار همدان با بیان اینکه همدان شهری مذهبی است، تصریح کرد: هتلداران درباره اینکه انتظامی همدان اجازه پخش موسیقی در فضای داخل را نمی دهد نقدهایی داشتند با این وجود رعایت حدود شرعی و خطوط قرمز برای ما بسیار مهم است.

نیکبخت اضافه کرد: طبق آمارهای موجود اقامت در این استان در چهار روز ابتدایی امسال 34 درصد و بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی 54 درصد افزایش داشته است. استان همدان بر اساس رتبه بندی های پیشین مقام 13 را در بهبود فضای کسب و کار داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری با اقتصاد، تاریخ انتشار 5 فروردین 97، کد مطلب: 9789، www.baeghtesad.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین