پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
مدیرگروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران اظهار کرد که غیر از دوره هجدهم، هزینه جشنواره «تئاتر تجربه» بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان است
شعارسال:مدیرگروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران اظهار کرد که غیر از دوره هجدهم، هزینه جشنواره «تئاتر تجربه» بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان است.

رحمت امینی مدیرگروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران درباره دلایل پایین بودن بودجه نوزدهمین جشنواره «تئاتر تجربه» نسبت به دوره هجدهم که بودجه ای ۱۰۰ میلیون تومانی داشت، به گفت: جشنواره «تئاتر تجربه» از اولین دوره تا حالا هیچگاه ردیف بودجه مشخصی نداشته و هر بار دبیر جشنواره و مدیر دپارتمان سعی می کنند از جاهای مختلف برای جشنواره «تئاتر تجربه» کسب اعتبار و حمایت کنند.

وی یادآور شد: سال گذشته طبق نامه درخواست برگزارکنندگان جشنواره مبنی بر اینکه برای برگزاری دوره هجدهم نیاز به بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی است، دکتر مجید سرسنگی نامه را برای مرکز تئاتر تجربی پردیس هنرهای زیبا پاراف کرد تا همکاری با برگزارکنندگان جشنواره انجام شود پس بودجه ۱۰۰ میلیون تومانی جشنواره هجدهم در واقع بودجه یک سال فعالیت مرکز تئاتر تجربی بود که طی چهار ماه برای این دوره از جشنواره «تئاتر تجربه» هزینه شد.

امینی با بیان اینکه میزبان کمک‌ها و حمایت‌هایی که از جشنواره «تئاتر تجربه» می شود بستگی به دوندگی دبیر جشنواره دارد، اظهار کرد: معمولا کمک‌ها و حمایت‌ها از این جشنواره بین ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان است.

مدیرگروه هنرهای نمایشی دانشگاه تهران در پایان با اشاره به اینکه جشنواره هجدهم «تئاتر تجربه» دارای بخش‌های متنوعی بود، تاکید کرد: جشنواره هجدهم با کیفیت برگزار شد ولی من به شخصه به هزینه بالا برای برگزاری جشنواره تئاتری دانشجویی قائل نیستم. دوره نوزدهم جشنواره «تئاتر تجربه» با دبیری جلیل محمودی دارای بخش‌های کمتری است تا هزینه‌ها کمتر شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار3دی 97 ، کدخبر: 4493100،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
هزینه های بیشتر قطعا تضمین کیفیت نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین