پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۶۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
لایحه بودجه 98 در حالی تقدیم مجلس شد که سهم ورزش ایران در سال 98 بیشتر از سال 97 شده است اما با این حال، مشکلات اقتصادی و گرانی ارز شرایط را سخت خواهد کرد.افزایش بودجه ورزش در لایحه 98 به طور حتم اتفاق ویژه‌ای است. اما سؤال اصلی این است که با توجه به گرانی ارز و البته سال 2019 که در واقع سال منتهی به المپیک توکیو است و بیشتر ورزشکاران باید در رقابت‌های مختلف شرکت کنند تا بتوانند سهمیه المپیک را به دست بیاوردند به طور حتم با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد.

شعار سال: لایحه بودجه 98 در حالی از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که در این بودجه سهم ورزش ایران نسبت به سال 97 افزایش پیدا کرده است.

بودجه جاری و عمرانی وزارت ورزش نسبت به سال گذشته ۴۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. بودجه جاری و عمرانی کمیته ملی‌المپیک نسبت به سال گذشته ۵ میلیارد و ۸۰۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. همچنین بودجه کمیته ملی پارالمپیک نسبت به سال گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان افزایش داشته است.

افزایش بودجه ورزش در لایحه 98 به طور حتم اتفاق ویژه‌ای است. اما سؤال اصلی این است که با توجه به گرانی ارز و البته سال 2019 که در واقع سال منتهی به المپیک توکیو است و بیشتر ورزشکاران باید در رقابت‌های مختلف شرکت کنند تا بتوانند سهمیه المپیک را به دست بیاوردند به طور حتم با مشکلات زیادی روبه‌رو خواهند شد.

گرانی ارز و عدم تخصیص ارز ثانویه به ورزش ایران و حضور ورزشکاران در سال منتهی به المپیک در رقابت‌های مختلف به‌ طور حتم مشکلات ویژه ورزش ایران خواهد بود که بعید است حتی با افزایش بودجه حل شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 7دی 97، کدخبر: 347677، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
0
0
افزایش بودجه همه مشکلات را حل می کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین