پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۴
امام جمعه موقت تهران گفت: نظام جمهوری اسلامی باید در شرایط کنونی جهان اسلام، با افزایش انسجام و ‌وحدتش، روی اصول و ارزش ها تکیه کند.

شعارسال: آیت الله محمد امامی کاشانی شنبه شب در جشن میلاد بقیه الله الاعظم حضرت مهدی موعود(عج) در مصلای کاشان با بیان این مطلب افزود: شرایط فعلی جهان اسلام به گونه ای است که آمریکا به عنوان بزرگ ترین ظالم و مستکبر از یک سو و صهیونیست ها و آل سعود از سوی دیگر برای آن برنامه ریزی می کنند.

وی همچنین به لزوم بهره گیری از انسجام بر پایه اصول و ارزش ها اشاره کرد و گفت: امروز باید به عنایات امام عصر (عج) وصل باشیم و‌ پشت سر رهبر معظم انقلاب که در عصر غیبت زعیم جامعه و سردمدار عظمت ایران است٬ حرکت کنیم که این معنای ظهور و امید است.

امام جمعه موقت تهران گفت: در مورد نشانه های ظهور نقل شده که چنان خصومتی میان شیعیان می شود که حاضر نخواهند بود به هم سلام کنند و در تشییع جنازه شرکت کنند و به همدیگر لعن و آب دهان می اندازند.

آیت الله امامی کاشانی در ادامه افزود: این شرایط به این معنی نیست که برغم خوشحالی از انتظار، سکوت کنیم، بلکه باید امر به معروف و‌ نهی از منکر کرد و ‌جامعه را ساخت.

وی گفت: برای وصل شدن به حضرت بقیه الله تنها پرچم افراشتن و شعار دادن ملاک نیست، بلکه باید زبان و ‌عمل ما عادلانه و‌ منصفانه باشد‌.

امامی کاشانی تصریح کرد: رعایت ارزش های انسانی و‌ حقوق مردم٬ اخلاق و‌ تقوا و رعایت حقوق همسر و ‌فرزندان و جامعه از راه های وصل است و علیه یکدیگر قیام کردن و ‌گفت وگو کردن خلاف انتظار است.

وی خاطرنشان کرد: نیمه شعبان زمان راز و ‌نیاز و فرصتی است تا منتظران به معنای واقعی دعا کنند تا با خداوند متعال و امام عصر (عج) در سایه تقوا، پاکدامنی و حفظ دل و‌ چشم ارتباط پیدا کنیم و ‌وصل شویم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 2 خرداد 1395، کدمطلب: 82083677 (5346458) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین