پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
طراحان تبلیغات تجاری اگر چه برای جلب نظر مشتری به هر ابزاری متوسل می‌شوند اما آیا مردان خاکی‌پوش هم باید ابزاری باشند برای فروش خودروهای لوکس؟!

شعارسال: هنوز چند وقتی از تذکرات مقام معظم رهبری درباره پرهیز از زندگی اشرافی‌‌گری نگذشته است که این بار یکی از شرکت‌های خودروساز داخلی در تبلیغات فروش ویژه محصولات خود در بعضی از رسانه‌ها، از چهره پاک رزمندگانی استفاده کرده است که جان خود را فدای این آب و خاک کردند تا همه مردم وطنشان بتوانند در آرامش و امنیت زندگی کنند نه اینکه عده‌ای سرمست اسکناس‌های جیبشان و عده‌ای هم در حسرت لقمه‌ای برای نان شب.

آیا این مردان بی‌ادعا باید دستمایه سودجویی‌های اقتصادی و بازی‌های بازرگانی و تجاری شوند؟ آیا ربط دادن فروش خودرو به سالروز آزادسازی خرمشهر که به معنای واقعی جهاد و شهادت است، از نظر اصول تبلیغات، ترکیب قشنگی است؟

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1خرداد1395، کدخبر: 13950301000728: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین