پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: یک‌هزار و ۲۹۷ پایگاه بسیج در مجموعه آموزش و پرورش استان وجود دارد که در این واحدها بیش از ۱۶۰ هزار بسیجی فعالیت می‌کنند.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: یک‌هزار و ۲۹۷ پایگاه بسیج در مجموعه آموزش و پرورش استان وجود دارد که در این واحدها بیش از ۱۶۰ هزار بسیجی فعالیت می‌کنند.

 رضا زینی‌وند مقدم ظهر امروز در آئین تجلیل از خادمین راهیان نور لرستان بیان کرد: سفر راهیان نور دانشگاهی سرشار از عشق بوده و جوانان با شرکت در این سفرها به کسب معرفت می‌پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برجسته‌ترین بازه تاریخی کشورمان است، عنوان کرد: آنچه فردوسی در شاهنامه در مورد دلاوری‌ها و رشادت مردمان این دیار می‌سراید، در طول دفاع مقدس از سرداران و رزمندگان اسلام به عینه قابل مشاهده بود.

وی از دفاع مقدس به عنوان عامل ماندگاری و اقتدار نظام اسلامی یاد و اظهار کرد: با استفاده از آموزه‌های این دوران می‌توانیم به نسل جوان کشور هویتی انقلابی عطا کنیم.

زینی‌وند با بیان اینکه بیش از ۴۰ طرح مشترک با همکاری آموزش و پرورش و سپاه لرستان در حال اجرا شدن است، تصریح کرد: یک‌هزار و ۲۹۷ پایگاه بسیج در مجموعه آموزش و پرورش استان وجود دارد که بیش از 160 هزار بسیجی در این واحدها فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: از سویی سال گذشته ۷هزار دانش‌آموز لرستانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند که این تعداد امسال به بیش از ۹ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌های زیادی در آموزش و پرورش لرستان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: طرح شهید بهنام مرادی در بیش از ۶۶ مدرسه استان اجرا می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: علاوه بر آن به مناسبت دهه فجر هر دانش‌آموز لرستانی یک اثر فرهنگی تهیه خواهد کرد که به آثار برتر جوایزی نفیس تعلق می‌گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 10دی 1397 ، کدخبر:13971010000765 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین