پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۳۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
عباس شرفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران دستیابی به این هدف را نیازمند تعامل بیشتر پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

شعارسال: عباس شرفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران دستیابی به این هدف را نیازمند تعامل بیشتر پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان های برتر در حوزه کاهش تلفات ناشی از تصادفات در استان مورد تقدیر قرار می گیرند، اظهار کرد: حذف تقاطع های غیرمجاز در طول جاده ها، نگه‌داری بیشتر از تابلوها و علائم اطلاعاتی و هشداردهنده، به روزرسانی روشنایی موجود در راهها تا ده روز آینده، بسیج همه امکانات برای ساماندهی تقاطع ها به ویژه تقاطع ورودی جنوبی خرم آباد با هماهنگی پلیس راه انجام خواهد شد.

شرفی با تاکید بر احیای خط کشی محورهای ارتباطی براساس نیاز گفت: افزایش تیم‌های راهداری ، اصلاح و ترمیم گارد ریل ها، نصب ۱۲هزار شبرنگ مخصوص پایه گارد ریل، نصب علائم ایمنی و خط کشی ۳۰کیلومتر ابتدای ورودی های استان توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و تا قبل از آغاز طرح نوروزی انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در انجام روشنایی محور بروجرد-اراک افزود: احداث پارکینگ های استراحتگاهی در جاده ها برای مسافران و مکاتبه با استانداری برای تامین خودروهای گشت نامحسوس پلیس از دیگر موارد مهم است که باید به سرعت انجام گیرد.

شرفی با تاکید بر ایمنی مسافران به ویژه کاروان های راهیان نور افزود: در هماهنگی با شرکت های مسافربری، اتوبوس های رزرو در نظر گرفته شده که درصورت نقص فنی اتوبوس ها، نسبت به جایگزینی اقدام می شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پرسنا، تاریخ انتشار: 9اسفند1396 ، کدخبر: - : www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین