پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
طی مراسمی فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد از همسر شهید زنده سید نورخدا موسوی مفرد به عنوان بسیجی نمونه تقدیر و تشکر کرد.

شعارسال: به مناسبت هفته بسیج سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛ فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد به همراه جمعی از نیروهای بسیجی و پایور خواهر و برادر از همسر شهید زنده سید نورخدا موسوی مفرد به عنوان بسیجی نمونه تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده سپاه خرم آباد در این دیدار خطاب به همسر شهید زنده سید نورخدا موسوی گفت:شما با معنویت، عزم، اراده، صبوری، مقاومت، ایستادگی ،خدمتگزاری و ولایت مداریتان تعاریف و شعارهای بسیج و بسیجی را در عمل به مردم سراسر ایران اسلامی نشان داده اید.

وی اظهارداشت: شما نمونه یک بانوی بسیجی مجاهد، مقاوم و تلاشگر در راستای حفظ ارزش های انقلابی اسلامی هستید.

سرهنگ بازگیر بیان کرد: شما با نیت خدایی و سراسر اخلاص از سربازی پرستاری می کنید که او نیز در مسیر جهاد و جانبازی اش جز معامله با خدا با کسی دیگر معامله نکرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد تٵکید کرد: شما در کنار شهید زنده در قطعه ای از بهشت زندگی می کنید و قطعاً نفس شما الهی است پس هر گاه در مسیر خدمتگزاری به سرباز ولایت و امام زمان (عج) یادی از بسیج می کنید برای همه ما و حفظ این انقلاب دعا کنید.

وی با بیان این که استمرار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون فداکاری های امثال سید نورخدا موسوی هستیم گفت: هم صبر زینبی شما و هم جانبازی همسرتان برای خواهر ان و برادران نیروی مقاومت بسیج الگو است.

کبری حافظی؛ همسرشهیدزنده لرستانی در این دیدار گفت: افتخار می کنم قبل از این که معلم باشم بسیجی هستم.

وی افزود: در مسیر پرستاری از سید دشواری نیست و قطعاً ید الهی به من توانمندی می دهد اما به حضور نیروهای سپاه و بسیج در کنار سید و خانواده او افتخار می کنم.

حافظی گفت: از خداوند می خواهم که تا آخرین لحظه پای اهداف، اصول و آرمان های انقلاب بمانم و لحظه ای در این مسیر خدمت به سید خسته و مغرور نشوم.

وی تصریح کرد: هر چه که مردم قدردان هستند نیرو و توان ما بیش تر می شود.

حجت الاسلام پاکدامن؛ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد در این دیدار خطاب به همسر شهید زنده گفت: تعارف نداریم خداوند به شما توفیق و صبر زینبی داده است و این درس گرفتن از شما و همسر جانبازتان برای همه ما نیاز است.

وی افزود: اگر تمام آن هایی که فکر می کنند خدمت به اسلام کرده اند بیایند و این فضا را ببینند متوجه می شوند که هیچ کاری برای اسلام نکرده اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه خرم آباد گفت:حضرت آقا در دیدار با خانواده جانباز فرمودند: شما هر لحظه اجر خانواده شهید را می برید خانواده شهدا یک بار، یک لحظه عزیزشان شهید می شود اما شما هر لحظه این اجر را می برید.

حجت الاسلام پاکدامن عنوان کرد: از خداوند می خواهیم یک ذره از معرفت شما به ماعنایت کند و همه ما در سایه سار این خدماتی که شما انجام می دهید خدمتگزار خوبی برای ولایت، اسلام و قرآن باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبرافلاک، تاریخ انتشار: 4آذر1395، کدخبر: 16673: www.khabaraflak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
0
0
این فرهنگ را باید بعنوان یک ارزش ملی در تمام نقاط و در تمام ایام سال باید ترویج دهیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین