پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۱۷۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان از تهیه بانک اطلاعاتی جامع از شهدای کارگر این استان در آینده نزدیک خبر داد.

شعار سال:


مصطفی کشاورزیان ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بسیج کارگری که در دفتر جانشین سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، بر در دستور کار قرار گرفتن آموزه‌های قرآن در رفتار و فعالیت‌های فردی و اجتماعی با هر پست و مقام و جایگاهی تأکید کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های گسترده در هفته بسیج کارگری برای گرامیداشت این هفته بیان کرد: با توجه به اینکه آغاز هفته بسیج کارگری مقارن با حضور شهید محمدحسین حمزه از شهدای مدافع حرم در شهر سمنان بود، خوشبختانه اطلاع‌رسانی‌های بسیج کارگری، حضور حداکثری جامعه کارگران در مراسم تشییع این شهید بزرگوار را رقم زد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان به برگزاری جلسات هماهنگی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های هفته بسیج کارگری اشاره کرد و گفت:‌ بر اساس این هماهنگی‌ها، تاکنون به نحو احسن برنامه‌هایی از قبیل غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و استفاده از رهنمودهای وی در انجام هر چه بهتر فعالیت‌ها انجام شده است.

کشاورزیان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارگری در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، مهدی‌شهر و گرمسار فعال است و در سال‌های گذشته در دامغان نیز حوزه بسیج کارگری فعال بوده و چند سالی می‌شود که غیرفعال شده و تلاش ما در سال جدید، این است که در این شهرستان نیز فعالیت بسیج کارگری دوباره آغاز شود.

وی افزود: با توجه به فعال بودن بسیج کارگری در این چهار شهرستان، برنامه‌های روز قشر بسیج کارگری نیز در همین شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان با اشاره به وجود 14 هزار شهید از جامعه کارگران در کشور، یاد و خاطره شهید شاخص این جامعه، شهید «عبدالحسین برونسی» را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: شهید شاخص سال 95 در کشور شهید محمد افضلی از کرمان و شهید شاخص استان از جامعه کارگران، شهید «علی‌محمد رضایی» از شاهرود است.

کشاورزیان در ادامه با اشاره به وجود 195 شهید کارگر در استان سمنان گفت: بر اساس آمار تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، شمار شهدا 196 شهید اعلام شده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بانک اطلاعاتی جامع و کامل و دقیقی از این شهدا تهیه شود.

وی در ادامه به دیدار 10 نفر از جامعه کارگری استان سمنان با رهبر معظم انقلاب در این هفته اشاره کرد و از دیگر برنامه‌های این هفته را تجلیل از خانواده معظم شهدا به‌ویژه پدر شهید مدافع حرم، «محمدحسین حمزه» برشمرد.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان سمنان گفت: این برنامه در روز شنبه، همزمان با روز جهانی کار و کارگر در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان و با سخنرانی پدر بزرگوار این شهید برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بسیج چارچوب و قواره خاص خود را دارد و بر این اساس، برنامه‌های بزرگداشت و گرامیداشت هفته بسیج کارگری را نیز متناسب با همین چارچوب‌ها برگزار می‌کند تا اثر فرهنگی خود را بر مخاطبان خود داشته باشد.

کشاورزیان در ادامه به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در شهرستان‌های مهدی‌شهر و گرمسار، تجلیل از بسیجیان نمونه جامعه کارگری، تجلیل از 10 کارفرما و 10 کارگر بسیجی نمونه، بازدید از کارخانه‌های تولیدی و صنعتی و برگزاری مسابقه نقاشی ویژه فرزندان کارگران با محوریت «کارگر و تولید و اقتصاد مقاومتی» در طول هفته بسیج کارگری اشاره کرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی داهی، تاریخ انتشار 9 اردیبهشت 1395، www.dahi.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین