پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در رزمایش بیت‌المقدس 28 برای نخستین بار جمرهای مدل IR و سایر سیستم‌ها مثل AFCC، و سیستم‌های کنترل آتش S3 که بر روی تانک‌های ما نصب شده، عملیاتی شدند.

شعار سال:

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه مرحله سوم رزمایش بیت‌المقدس 28 و در جمع خبرنگاران، مهم‌ترین هدف این رزمایش را رسیدن به قله آمادگی و ارتقاء توان رزمی برشمرد و اظهار داشت: یکی دیگر از اهداف مهم ما در این رزمایش، انتقال تجربیات به افسران جوان ارتش است.

وی همچنین با اشاره به تجهیزات و سلاح‌های بکارگیری شده در این رزمایش گفت: ازجمله مهم‌ترین این سلاح‌ها که توسط جهاد خودکفایی بهینه‌سازی شده‌اند، تانک ذوالفقار، تانک تیام، نفربر تانک فلاق، و انواع سلاح‌های تک‌تیرانداز شاهر، باهر و طاهر هستند؛ که در کالیبرهای مختلف ساخته شده و در عملیات پدافند در سطح، در این مرحله از رزمایش مورد استفاده قرار گرفتند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: بحمدلله رزمایش بیت‌المقدس 28 تا این لحظه به اهداف از پیش تعیین شده دست یافته، و نیروی زمینی نشان داد که سلاح‌های بهینه‌سازی شده‌اش قابلیت‌های لازم را در حوزه دفاع زمینی و عرصه جنگ‌های نیابتی دارد.

امیر پوردستان تأکید کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم کارایی تسلیحات خود را به حدی برسانیم که پاسخگوی نیازهای عملیاتی ما در حوزه دفاع زمینی باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: در این رزمایش برای نخستین بار جمرهای مدل IR و سایر سیستم‌ها مثل AFCC، و سیستم‌های کنترل آتش S3 که بر روی تانک‌های ما نصب شده، عملیاتی شدند.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: به ملت ایران این اطمینان را می‌دهیم که فرزندان‌شان از استحکام و قابلیت‌های کافی جهت مقابله با تهدیدات برخوردارند و اگر تهدیدی در فضای جنگ‌های ناهمطراز و نیابتی بخواهد بروز کند، تهدیدکننده را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 3 خرداد 1395، کد مطلب: 177016: www. mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین