پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
‌معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز از جذب و پیگیری امور مربوط به شش هزار و 59 نفر از متکدیان، معلولان جسمی، بیماران روانی، در راه مانده و معتاد در سطح این کلانشهر طی 9 ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد سه هزار و 24 نفر معتاد دوره گرد بوده‌اند.

شعارسال: ‌معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز از جذب و پیگیری امور مربوط به شش هزار و 59 نفر از متکدیان، معلولان جسمی، بیماران روانی، در راه مانده و معتاد در سطح این کلانشهر طی 9 ماه گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد سه هزار و 24 نفر معتاد دوره گرد بوده‌اند.

 محمدرضا محمدحسن‌پور سه‌شنبه 18 دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 446 نفر از افراد جمع‌‌آوری شده زنان معتاد دوره‌گرد بوده‌اند، خاطرنشان کرد: 258 نفر از این تعداد در گروه سنی 25 تا 40 قرار دارند و یک نفر از آنها در گروه سنی زیر 7 سال است‌.

وی تعداد متکدیان سالم جمع آوری شده در این مدت را 824 نفر اعلام کرد و افزود: متکدیان معتاد جمع آوری شده در سطح شهر نیز یک هزار و 173 نفر بوده‌اند‌.

محمدحسن پور همچنین تعداد متکدیان بیگانه در سطح شهر شیراز را 561 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 367 نفر در رده سنی 7 تا 18 سال قرار دارند‌.

وی به وجود 50 متکدی حرفه‌ای در شهر شیراز هم اشاره کرد و افزود: بیشترین تعداد متکدیان حرفه‌ای زنان در گروه سنی 41 تا 65 سال هستند‌.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز تعداد بیماران روانی و معلول ذهنی جمع آوری شده در سطح شهر را 30 نفر اعلام کرد و گفت: 22 نفر از این افراد را مردان تشکیل می‌دهند‌.

محمدحسن‌پور همچنین آمار افراد جمع آوری شده نیازمند و در راه مانده را به ترتیب 268 و 20 نفر اعلام کرد‌.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:18 دی 1397 ، کدخبر:97101809780 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین