پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱
اعضای تیم ملی والیبال ایران یک روز پیش از دیدار تدارکاتی خود مقابل لهستان، تمرین سنگینی را زیر نظر رائول لوزانو برگزار کردند.

شعارسال: تیم ملی والیبال ایران صبح روز سه شنبه یک جلسه تمرین سنگین را پشت سر گذاشت. ملی پوشان ایران که در آمادگی کامل به سر می برند، یک روز قبل از دیدار دوستانه با لهستان در تمرینات سنگ تمام گذاشتند.

ابتدا کار مثل همیشه با گرم کردن و حرکات کششی آغاز شد. سپس کار با وزنه در دستور تمرین قرار گرفت. پس از آن ملی پوشان ایران دو به دو دریافت و سرویس را تمرین کردند. مربیان تیم ملی امروز برنامه ویژه‌ای برای دریافت‌ها داشتند و بازیکنان تمرین را با برنامه جدید انجام دادند.

ظریف، مرندی و مباشری مامور شده بودند تا با پوشش جایگیری یکدیگر تمام سرویس های ارسالی را مهار کنند. لوزانو در تمام طول تمرین به دقت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و هر زمان که لازم بود به آنها تذکر می داد.

تقسیم بازیکنان به دو گروه و برگزاری مسابقه بین آنها بخش دیگری از تمرین امروز بود. اگرچه بازیکنان بین دو تیم جا به جا می شدند اما کری خوانی شدیدی بین آنها در جریان بود تا جایی که چند بار مربیان خواستار حفظ آرامش بازیکنان در تمرین شدند. با این حال شور و انگیزه بالای والیبالیست های ایران و رالی های پی در پی شور و حرارت خاصی به سالن تمرین داده بود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۲:۲۰ روز چهارشنبه به وقت تهران در یک دیدار دوستانه با لهستان رو برو می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4خرداد1395، کدخبر: 3666666: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین