پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۰۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازی گرم و نزدیکی را شاهد بودیم و به نظرم بازیکنان آمادگی خوب و بالایی دارند.

شعارسال: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار دوستانه خود با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 27، 33 بر 31 و 27 بر 25 شکست خورد.

رائول لوزانو پس از نخستین دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فرانسه اظهار داشت: فکر می کنم در هر ست فرصت های خوبی داشتیم که بهتر باشیم. چند بار اتفاق افتاد که جلو بودیم و با اشتباهاتی که کردیم این چند امتیاز را از دست دادیم. نباید مرتکب چنین اشتباهاتی شویم و چنین فرصت هایی را به تیم مقابل بدهیم. به جز ابتدای ست اول که خوب نبودیم بقیه ست ها و حتی قسمت دوم ست اول شاهد بازی مساوی از دو طرف بودیم.

لوزانو افزود: فرانسه در چرخش هایش از بازیکنان متفاوتی استفاده کرد و از یک سری بازیکنانی استفاده کرد که شناختی نسبت به آنها نداشتیم و تازه توانستیم آنها را بهتر بشناسیم. بازی چهار ست طول کشید و دیدید که بیشتر ست ها بازی طولانی شد که این نشان دهنده این است که بازی گرم و نزدیکی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: به نظرم بازیکنان آمادگی خوب و بالایی دارند، باید امشب به خوبی ریکاوری کرده و خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 25اردیبهشت1395، کدخبر: 13950225000136: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین