پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) به والیبالیست های جوان تاکید کرد: پیش از مصرف مکمل و دارو با متخصصان دوپینگ مشورت کنند.
شعارسال: اعضای تیم ملی والیبال جوانان به همراه کادرفنی امروز برای معاینات تخصصی در محل فدراسیون پزشکی ورزشی حضور یافتند. دکتر غلامرضا نوروزی دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش مشاوره ضد دوپینگ در جمع این ملی پوشان گفت: مجموعه پزشکی ورزشی و نادو رسالتی جز ارائه بهترین خدمات درمانی، مشاوره و آموزشی به ورزشکاران سراسر کشور ندارد. به همین منظور با برقرار تعامل دو سویه با فدراسیون ها و هیات های ورزشی سعی می کنیم برای توسعه خدمات و جلب رضایت بیش از پیش جامعه ورزش گام برداریم.

وی با اشاره به مواردی که برخی ورزشکاران از روی غفلت یا سهل انگاری دوپینگ کرده اند و بعضا دوران قهرمانی آنها به سر آمده است، افزود: ورزشکارانی که در ابتدای راه قهرمانی هستند باید با وسواس مراقب تغذیه خود باشند. در ورزش حرفه ای مصرف مکمل مجاز اجتناب ناپذیر است اما برای مصرف همین مکمل هم باید احتیاط و مشاوره انجام گیرد.

نوروزی ادامه داد: در عین حال در صورت ابتلاء به هر گونه بیماری باید در مصرف دارو توجه لازم بشود و با آگاهی از فهرست ممنوعه 2016 وادا برای درمان اقدام کنند.

دبیر کل نادو با اشاره به توسعه و تعمیق مبارزه با دوپینگ در سطح جهان گفت: آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) با تاکید بر فعالیت های آموزشی در برخورد با دوپینگی ها هیچ تعارفی ندارد و اخیرا با دو برابر کردن مدت محرومیت ها و همچنین به روز رسانی فهرست ممنوعه، بحث مبارزه با دوپینگ را به طور گسترده در پیش گرفته است، ضروری است که همه ورزشکاران به این موضوع توجه داشته باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت 1395 ، کد خبر: 1117923، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین