پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۱۵۵۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پیامی با اشاره به برخی کارشکنی ها در مسیر فعالیت خود در این تیم، از سمت خود کناره گیری کرد.محمد تقوی که در ابتدای فصل به عنوان دستیار جان توشاک در تیم تراکتورسازی فعالیت خود را آغاز کرده بود با استعفای این مربی ولزی به خاطر نتایج ضعیف، هدایت سرخپوشان تبریز را بر عهده گرفت و توانست در پایان نیم فصل تیم تراکتورسازی را با 26 امتیاز پس از تیم های سپاهان، پدیده و پرسپولیس به جایگاه چهارم برساند.

شعار سال«محمد تقوی» با انتشار متنی در اینستاگرام شخصی خود از سمت سرمربیگری تراکتورسازی استعفا داد و نوشت:

«از زمانیکه مسئولیت فنی باشگاه بزرگ تراکتورسازی را پذیرفتم سعی کرده بودم که تمامی تمرکزم به فوتبال و پیشرفت این تیم باشد. کلمه کلیشه‌ای باشگاه بزرگ، مربی بزرگ می خواهد موجب شده بود که بعضی از فرصت طلبان با این حربه کهنه و نه چندان موثر تمرکزم را از من بگیرند اما حمایت و پشتیبانی کامل آقای زنوزی مالک باشگاه و دکتر اسدی مدیرعامل وقتبه همراه هواداران واقعی تراکتور که در تمامی زمانها با محبتهایشان شرمنده ام می‌کردند موجب شده بود تا تیم از هم گسخته تراکتورسازی در پایان نیم فصل همچنان در بین مدعیان قرار بگیرد. در حال حاضر و با توجه به سیاستهای باشگاه و‌ تردید آنان ترجیح دادم تا با استعفای خود دست مسئولین باشگاه را باز بگذارم تا در انتخاب سرمربی مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسند تا تیم پیش از شروع نیم فصل دوم وارد مشکلات نشود. موفقیت تراکتور و قهرمانی آن آرزوی قلبی‌ام است که امیدوارم در پایان این مسابقات به آنچه سزاوارش است، دست پیدا کند.

یاشاسین تراکتور و یاشاسین مردم خون گرم سرزمین آذربایجان که یکی از بهتران دوران زندگی‌ام را در این شهر سپری کردم

محمد تقوی که در ابتدای فصل به عنوان دستیار جان توشاک در تیم تراکتورسازی فعالیت خود را آغاز کرده بود با استعفای این مربی ولزی به خاطر نتایج ضعیف، هدایت سرخپوشان تبریز را بر عهده گرفت و توانست در پایان نیم فصل تیم تراکتورسازی را با 26 امتیاز پس از تیم های سپاهان، پدیده و پرسپولیس به جایگاه چهارم برساند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته خبرگزاری جمهوری اسلامی تاریخ انتشار 20 دی 97، کدخبر: 83165561، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین