پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۸۳۴۱۱
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۰
رئیس دانشگاه پیام نور گفت: قرار است بودجه این دانشگاه برای سال آینده حدود 20 درصد افزایش یابد؛ اگرچه این رقم هنوز به تصویب نرسیده است.

شعارسال: محمدرضا زمانی در خصوص بودجه دانشگاه پیام نور اظهار داشت: با توجه به شفاف سازی و برخی از صرفه جویی های دانشگاه در سال 97 مساله عمده ای در زمینه هزینه کرد اعتبارات وجود نداشت.

وی با بیان اینکه بودجه این دانشگاه در سال 1397، برابر با هزار و 44 میلیارد و 800 میلیون تومان بود، افزود: قرار است بودجه دانشگاه پیام نور در سال آینده حدود 20 درصد افزایش یابد؛ اگرچه این رقم هنوز به تصویب نرسیده است.

زمانی در باره افزایش درآمدهای دانشگاهی از طریق کارآفرینی نیز عنوان کرد: دانشگاه پیام نور در بخش فناوری، مراکز رشد و استارت آپ ها اقدامات تازه ای را آغاز کرده است.

وی تصریح کرد: در سال 97 دانشگاه مبلغی معادل 2 میلیارد تومان برای بستن قرارداد فناوری با بخش های مختلف هزینه کرد.

زمانی این اقدامات را شروع کار دانشگاه دانست و افزود: با رشد و گسترش این فعالیت ها، بخش های فناوری و کارآفرین نیز می توانند به دانشگاه در زمینه درآمدزایی کمک کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین در خصوص اشتغال دانش آموختگان این دانشگاه اظهار داشت: از اشتغال دانش آموختگان در اغلب دانشگاه ها آمار دقیقی در دست نیست و تنها در برخی از دانشگاه ها به سبب وجود کانون دانش آموختگان این آمار رصد می شود.

وی ادامه داد: در پیام نور این کانون هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده است، اما بسیاری از دانشجویان این دانشگاه ضمن تحصیل شاغل هستند و این موضوع در پیام نور با سایر دانشگاه ها اندکی متفاوت است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28دی1397 ، کدخبر: 83175064: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین