پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۸۶۲۱۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵
مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام‌نور با اشاره به افزایش برگزاری آزمون‌های الکترونیکی گفت: در آینده تدبیر جدیدی به ارزشیابی اساتید نیز اضافه خواهد شد.

شعارسال: مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام‌نور با اشاره به افزایش برگزاری آزمون‌های الکترونیکی گفت: در آینده تدبیر جدیدی به ارزشیابی اساتید نیز اضافه خواهد شد.

به نقل از دانشگاه پیام نور، مجید ضماهنی مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه ارزشیابی اساتید در سیستم گلستان توسط دانشجویان صورت می‌گیرد افزود: در آینده تدبیر جدیدی به ارزشیابی اساتید نیز اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری امتحانات به صورت آنلاین ادامه داد: اداره کل نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور کیفیت آزمون‌های الکترونیکی را در این دانشگاه تضمین می‌کند و طبق تاکید رئیس دانشگاه پیام نور کشور، آزمون‌های الکترونیکی افزایش پیدا خواهد کرد و اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور با بیان اینکه یکی از راه‌های ارتباطی با دانشگاه، دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت است افزود: زیر ساخت‌های آزمایشگاهی نیز تقویت می‌شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 10بهمن 97، کدخبر:742863 www.snn.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین