پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۷۲۸۱
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
عملکرد آموزشی اساتید دانشگاه پیام نور در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از طریق نظر خواهی از دانشجویان در سیستم آموزشی گلستان ثبت می‌شود.
شعار سال: دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، دانشگاه پیام نور در نظر دارد در راستای اجرای بند ۲ ماده ۲ آئین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی کیفیت تدریس اساتید در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را از طریق نظر خواهی از دانشجویان در سیستم گلستان ارزیابی کند.

امکان ارزشیابی اساتید در سامانه گلستان از تاریخ ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ فعال خواهد بود.

دانشجویان می‌توانند در مدت یاد شده با مراجعه به سامانه گلستان به نشانی: https://reg.pnu.ac.ir از مسیر ورود به منوی ارزشیابی - استاد - ارزشیابی، نسبت به ارزیابی عملکرد آموزشی اساتید خود اقدام کنند.

دانشجویانی مجاز به ارزشیابی هستند که پیش از این گزینه بله را برای حضور در کلاس درس استاد مورد نظر انتخاب کرده‌اند.

با عنایت به اهمیت نتایج این نظرسنجی‌ها در برنامه ریزی هر چه بهتر آموزشی دانشگاه، بایسته است دانشجویان به صورت پر رنگ و با رعایت جانب صحت و صداقت، در این ارزیابی شرکت کنند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۲۲۹۴۸، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین