پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۸۴۳۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور گفت: طبق آمار، بیشترین ازدواج دانشجویی در دانشگاه پیام نور صورت گرفته و این دانشگاه از لحاظ فعالیت‌های فرهنگی در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

شعارسال:حجت الاسلام و المسلمین سید محمود نبوی در مراسم افتتاح دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌ غربی، اظهار کرد: اغلب جوانان به مسائل دینی و ارزشی، علاقه مند هستند و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها باید در ارتباطی صمیمانه با دانشجویان زمینه جذب 100 درصدی آنها را با ارائه الگو‌های مورد تایید دین اسلام، فراهم کند.

وی با بیان اینکه نسل جوان امروز به مسائل اخلاقی و هدایت نیاز مبرم دارد، خاطرنشان کرد: استادان دانشگاه در هر رشته‌ای که هستند، باید الگوی دانشجویان و در زمینه ترویج معنویت، معارف و اخلاق نیز پیشگام باشند.

**
بازدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از پارک موزه‌ ملی پردیسان
گروه ایمونولوژی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با هدف یادگیری چگونگی رفتار با محیط ‌زیست و حیوانات و همچنین دور شدن از فضای تک‌بعدی کتاب‌خوانی و دغدغه‌های روزانه از پارک موزه ملی پردیسان بازدید کرد.

**
کانون قرآن و عترت دوره های آموزشی برگزار می کند
کانون قرآن و عترت دانشگاه شهید بهشتی، برای نیمسال دوم دوره های آموزشی جدید برگزار می کند. نفرات برتر این دوره ها به عنوان نماینده دانشگاه در مسابقات کشوری شرکت می کنند.
متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر از دوره های آموزشی با شماره تلفن 09178199360 تماس حاصل کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار30 دی 97، کدخبر: 83177648، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین