پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۸۴۳۰۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۸
اتباع غیر ایرانی پذیرفته شده در هر یک از رشته های تحصیلی منحصراً می بایست واجد شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش باشند و محل تحصیل خود را با توجه به شرایط و ضوابط مربوط و رعایت مناطق ممنوعه در هنگام تعیین رشته انتخاب کرده باشند.

شعارسال: از روز گذشته پذیرش بدون‌ کنکور نیمسال دوم تحصیلی 98-97 در مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است. طبق تقویم منتشرشده داوطلبان می‌توانند از روز (30 دی‌ماه) تا روز چهارشنبه 10 بهمن‌ماه با مراجعه به پایگاه www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام در 20 رشته‌محل از یک مجموعه و یک نظام آموزشی از میان رشته/ شهرهای ارائه‌شده در سامانه اقدام کنند.

شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع غیر ایرانی مقیم کشور یکی از بخش های مهم دفترچه راهنمای انتخاب رشته این دوره پذیرش است، که شرایط حضور اتباع غیرایرانی مقیم کشور را اشاره می کند. طبق این دفترچه، فقط اتباع غیر ایرانی مقیم ایران و دارای اقامت قانونی معتبر که با مدرک دیپلم از مدارس جمهوری اسلامی ایران و نیز مدارس بین المللی در داخل ایران فارغ التحصیل شده اند، مجاز به ثبت نام می باشند.

1- ثبت نام اتباع غیر ایرانی مقیم ایران منوط به داشتن یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر زیر میباشد:

1-1- دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.

1-2- گذرنامه ای که دارای پروانه اقامت با اعتبار حداقل شش ماهه باشد.

1-3- کارت هویت ویژه اتباع غیر ایرانی صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور دارای اعتبار در سال جاری.

1-4- آخرین کارت آمایش معتبر براساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور.

2- اتباع غیر ایرانی پذیرفته شده در هر یک از رشته های تحصیلی منحصراً می بایست واجد شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش باشند و محل تحصیل خود را با توجه به شرایط و ضوابط مربوط و رعایت مناطق ممنوعه در هنگام تعیین رشته انتخاب کرده باشند در غیر این صورت قبولی آنان منتفی تلقی گردیده و از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل میآید.

گفتنی است شرکت اتباع غیر ایرانی در رشته های ذیل ممنوع است:

1- فیزیک - اتمی.

2- فیزیک – هستهای.

3- مهندسی هوا – فضا.

4- مهندسی هوانوردی(خلبانی، ناوبری، هواپیما، تعمیر و نگهداری هواپیما، خلبانی هلیکوپتر و مراقبت پرواز).

5- فناوری اطلاعات: گرایش مخابرات امن(IT)

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 2بهمن1397 ، کدخبر: 299300: iusnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین