پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۴۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲
منطقه ۲۲ که می‌توانست کریدور اصلی برای ورود باد به تهران باشد، با تصمیم‌های قالیباف اکنون به یکی از معضلات تنفسی و کیفیت هوای پایتخت تبدیل شده است.

شعار سال: اوج دوره ساخت‌وساز و برج‌سازی‌های بلندمرتبه در منطقه ۲۲ تهران مربوط به چه دوره‌ای است. آن‌طور که «علی نوذرپور»، شهردار کنونی این منطقه گفته بیشترین آمار ساخت‌وسازها در منطقه ۲۲ مربوط به سال‌های ۹۱ تا ۹۳ بوده است.

این در حالی است که بر اساس طرح جامع مصوب سال ۸۶ سقف جمعیت‌پذیری این منطقه ۳۵۰ هزار نفر تعیین شده بود، البته آنچه از نظر جمعیتی در طرح تفصیلی منطقه ۲۲ مدنظر بوده ۵۵۰ هزار نفر است، اما آنچه روی نقشه آمده و برای آن «پهنه‌بندی» شده، جمعیت‌پذیری منطقه را به ۶۲۵ هزار نفر می‌رساند.

بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت این منطقه ۱۷۶ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام شد، اما با توجه به پروانه‌های صادرشده و توافقات صورت‌گرفته در صورت ساخت پروانه‌های ساختمانی و مجوزهای صادره، جمعیت بالقوه منطقه ۲۲ حدود ۵۲۰ هزار نفر خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 30 دی 97، کد مطلب: 1224030: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین