پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۵۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
کرمی گفت: با توجه به آنکه در سه سال گذشته قیمت نان‌های فانتزی و حجیم افزایشی نداشته است، احتمال افزایش قیمت در ابتدای سال ۹۸ وجود دارد.

شعارسال: محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم ، درباره آخرین وضع قیمت‌ نان‌های فانتزی در بازار گفت: قیمت نان‌های فانتزی و حجیم تا پایان سال تغییر نمی‌کند.

وی در ادامه از افزایش قیمت نان‌های پرمصرف در بازار خبر داد و گفت: نان ساندویچی، باگت، تست و بربری نمونه‌ای از آن نان‌هایی است که قیمت آنها از طرف اتحادیه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه نان‌های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم با بیان اینکه در سه سال گذشته افزایش قیمتی در بازار وجود نداشته است، گفت: این احتمال وجود دارد که در ابتدای سال ۹۸ قیمت‌ها بررسی و افزایش قیمتی را در بازار شاهد باشیم.

کرمی با بیان اینکه نان‌های حجیم و نیمه‌حجیم یکی از پرطرفدارترین نان‌ها به حساب می‌آید، افزود: با رشد زندگی شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این نان‌ها در کشور رونق گرفته و عرضه آنها افزایش یافته است.

کرمی تصریح کرد: اگر نانوایی‌ها خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دهند با آنها برخورد می‌شود و از مردم درخواست می‌کنم در صورت تخلف به شماره ۱۲۴ و ۹ – ۷۷۱۹۴۲۸ تماس بگیرند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت اگروفودنیوز، تاریخ انتشار:9بهمن1397 ، کدخبر: - : www.agrofoodnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین