پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۱۵۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶
رئیس اتحادیه نان سنگکی گفت:طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر کمبود آرد برای عرضه به نانوایان در فضای مجازی به گوش می‌رسد، که در این بین طبق معمول برخی از افراد سودجو از این فضا سوء استفاده و اقدام به افزایش قیمت نان کردند.وی افزود خبر‌های مربوط به کمبود آرد صحت ندارد و آرد به میزان کافی برای توزیع بین نانوایان وجود دارد و این موضوع تکذیب می‌شود.

شعارسال: رئیس اتحادیه نان سنگکی گفت: خبر‌های مربوط به کمبود آرد صحت ندارد و آرد به میزان کافی برای توزیع بین نانوایان وجود دارد.

به نقل از میزان، طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر کمبود آرد برای عرضه به نانوایان در فضای مجازی به گوش می‌رسد، که در این بین طبق معمول برخی از افراد سودجو از این فضا سوء استفاده و اقدام به افزایش قیمت نان کردند.

اصغر پابرجا رئیس اتحادیه نان سنگکی درباره توزیع آرد به نانویان اظهار کرد: خبر‌های مربوط به کمبود آرد صحت ندارد، آرد به میزان کافی برای توزیع بین نانوایان وجود دارد و این موضوع تکذیب می‌شود.

وی درباره به دلایل به وجود آمدن این شایعه گفت: به دلیل تغییر روش خرید و خریداری آرد از طریق سامانه، مشکلاتی به وجود آورد که در حال حاضر این مشکلات برطرف شده است.

رئیس اتحادیه نان سنگکی افزود: با نانوایانی که به صورت خودسرانه قیمت را افزایش دهند برخورد خواهد شد.

پابرجا با بیان اینکه برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان نداریم گفت: طرح افزایش قیمت نان و فروش به صورت کیلویی در انتظار تصمیم هیئت دولت است.

وی با بیان اینکه هر نانوایی بسته به میزان پخت آن‌ها میزان آرد دریافتی متفاوتی دارند تصریح کرد: هر کیسه آرد برای نانوایان یارانه پز ۳۴ هزار تومان و هر کیسه آرد برای نانوایان آزادپز ۵۲ هزار تومان هزینه دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری آگروفودنیوز، تاریخ انتشار: 6اسفند 1397 ، کدخبر:www.agrofoodnews.com ،33803 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین