پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس بر ضرورت برخورد تعزیراتی با نانوایی‌های متخلفی که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند، تأکید کرد.

شعارسال:عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس بر ضرورت برخورد تعزیراتی با نانوایی‌های متخلفی که خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند، تأکید کرد.

سیدراضی نوری عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش بی‌رویه قیمت نان، گفت: طی هفته‌های اخیر شاهد افزایش قیمت نان بوده‌ایم که این اصلاً منطقی نیست و قیمت‌ها باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه شکایت‌های مردمی به‌طور روزانه به دفتر برخی نمایندگان مجلس مبنی برافزایش بی‌رویه و یک‌باره قیمت نان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که بنده انجام داده‌ام، برخی نانوایی‌ها به دلیل نبود نظارت بر قیمت‌ها، اقدام به افزایش قیمت در انواع نان داشته‌اند که باید با آن‌ها برخورد شود.

نماینده مردم شوش در مجلس تصریح کرد: نان به‌عنوان کالای اساسی و مصرفی روزانه مردم است و باید تسهیلاتی از سوی دولت برای قیمت‌گذاری آن صورت گیرد، اما به‌یک‌باره شاهد این هستیم که برخی نانوایی‌ها خودسرانه اقدام به افزایش قیمت می‌کنند که این موجبات نارضایتی‌هایی را فراهم کرده است.

باید با نانوایی‌های متخلف برخورد تعزیراتی صورت گیرد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از نبود نظارت از سوی دستگاه‌های نظارتی بر قیمت‌گذاری کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی، تصریح کرد: معتقدم برای جلوگیری از رفتار خودسرانه برخی نانوایی‌ها در افزایش قیمت نان، باید با متخلفان برخورد تعزیراتی صورت گیرد.

نماینده مردم شوش در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: مجلس نیز طبق وظیفه ذاتی نظارتی که به عهده دارد، به‌طورقطع پیگیری‌های لازم را از دستگاه‌های مرتبط با موضوع قیمت نان خواهد داشت، باید مشخص شود که چرا برخی نانوایی‌ها اقدام به افزایش قیمت کرده‌اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضاقات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار9 آذر 97، کدخبر: 330189، WWW.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین