پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۱۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۵
در کنار همه نیروهای مسلح جانفشان، به برکت انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ظرفیت بسیار بالای علمی، فناوری و دانشمندی، خود را متعهد به تجهیز این نیروها به جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های رزمی و حمایت از خانواده‌های نیروهای مسلح می‌داند و در این راه تلاش پرثمری را از خود نشان داده و در آینده نیز درخشان‌تر از گذشته خواهد بود.

شعارسال: در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ورود به دهه پنجم انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیریم که بیش از پیش آثار و ثمرات آن بر همه ملت ایران و جهانیان آشکار شده است. پیشرفت‌های متعدد ایران در عرصه‌های مختلف علمی، صنعتی، فناورانه، اجتماعی، علوم انسانی و پزشکی از جمله آن است و برجسته‌ترین این پیشرفت‌ها، اعم از سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه دفاع و نیروهای مسلح روی داده است.

امروز میهن عزیز اسلامی به برکت انقلاب دارای ارتش حزب‌اللهی، انقلابی، کارآمد و به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا، شجره طیبه است که با داشتن فرماندهان و کارکنان ولایی، مؤمن، متدین و جهادی و پرتلاش در سطوح مختلف از دل آحاد ملت مسلمان ایران شکل گرفته و خود را فدائیان انقلاب، میهن عزیزمان، مردم و ولایت فقیه می‌دانند.

از سوی دیگر به برکت انقلاب اسلامی، ملت عزیزمان حامی دیگری یافته است؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای حفظ و تأمین امنیت ملت و کشور در دوردست‌ها جانفشانی می‌کنند و با دارا بودن فرماندهان و کارکنان شجاع، دلسوز و مخلص به عهدی که با خدا و ملت بسته‌اند، پایبندند. در کنار اینها بسیج سرافراز هم بدون چشمداشت در همه عرصه‌های امنیت عمومی و محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی حضور فعال و سازنده دارد و در خدمت کشور است.

مردم ایران، بصیرتر از همه دوران‌ها در کنار نظام اسلامی و نیروهای مسلح‌شان هستند و اطمینان دارند که سربازان آنان در ارتش عزتمند، سپاه پاسداران مقتدر، بسیج همیشه در صحنه و نیروی انتظامی زحمتکش هر روز آماده‌تر از گذشته نسبت به دفاع از ملت شریف ایران، انقلاب اسلامی، میهن عزیز و آرمان‌های بلند و مقدس انقلاب و امام راحل و اسلام ناب محمدی هستند و در این راه آرام و قرار ندارند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نماد وحدت، همدلی و مدیریت جهادی در کشور هستند که توانسته‌اند در دوران‌های مختلف با تأسی به راه امام راحل و شهدای گرانقدر در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، رزمی و پشتیبانی از شرایط دشوار تحمیلی دشمن عبور کنند و به قله‌های سرافرازی دست یابند.

در کنار همه نیروهای مسلح جانفشان، به برکت انقلاب اسلامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ظرفیت بسیار بالای علمی، فناوری و دانشمندی، خود را متعهد به تجهیز این نیروها به جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های رزمی و حمایت از خانواده‌های نیروهای مسلح می‌داند و در این راه تلاش پرثمری را از خود نشان داده و در آینده نیز درخشان‌تر از گذشته خواهد بود.

تقارن جشن پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی با رسوایی‌های استکبار جهانی از ثمرات مهم بین‌المللی انقلاب بود که بعد از این مدت، حقانیت کلام و شعار ملت شریف ایران برای جهانیان مبنی بر غیرقابل اعتماد بودن و عهدشکنی، دشمنی، کینه‌توزی و شیطان بزرگ بودن، مؤکداً آشکار شد و به جهانیان بیش از پیش اثبات شد که ملت ایران دوستدار صلح و ثبات در جهان است.

به‌ ملت عزیزمان این اطمینان را می‌دهیم که برای دفاع از آنان و سرزمین‌مان و آرمان‌های امام و شهدا و در اطاعت از فرمانده معظم کل قوا ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم داشت و برای عمل به این عهدمان و برای ارتقای توان دفاعی‌مان از هیچ کشور و قدرتی هراس به خود راه نخواهیم داد و با شجاعت و همدلی ملت، دولت و جوانان و ظرفیت‌های علمی کشورمان به پیشرفت‌هایمان ادامه خواهیم داد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه ایران، تاریخ انتشار:14بهمن1397 ، کدخبر: 500148: www.iran-newspaper.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین