پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۷۷۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
استاندار زنجان، حوزه گردشگری را از محورهای مهم توسعه در استان برشمرد و گفت: باید به ظرفیت های تاریخی، مذهبی و جاذبه های گردشگری شهرستان ها و روستاهای استان توجه جدی صورت گیرد.

شعارسال:استاندار زنجان، حوزه گردشگری را از محورهای مهم توسعه در استان برشمرد و گفت: باید به ظرفیت های تاریخی، مذهبی و جاذبه های گردشگری شهرستان ها و روستاهای استان توجه جدی صورت گیرد.

فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، در جمع مردم روستای قروه از توابع شهرستان ابهر، قروه را یکی از روستاهای تاریخی استان با قابلیت برخورداری از محوریت توسعه گردشگری تاریخی توصیف کرد و گفت: این روستا علاوه بر مردم با صفا، عزیز و ارزشمندی که دارد از ظرفیت های تاریخی و گردشگری بالایی نیز برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی توجه به حوزه گردشگری و رونق این صنعت را موجب اشتغالزایی و بهبود کسب و کار دانست و افزود: برای جذب گردشگران و افزایش سود حاصل از صنعت گردشگری در استان زنجان باید برنامه ریزی و اهتمام جدی داشت.

تعیین تکلیف وضعیت سه حلقه چاه عمیق در روستای قروه، ممانعت از ساخت باغ‌شهرها توسط افرادی غیر از کشاورزان در اراضی و باغات استان، بهبود وضعیت بناهای تاریخی شهرستان ابهر و ساماندهی اماکن و جاذبه های گردشگری شهرستان‌های استان از دیگر موضوعات مورد تاکید استاندار زنجان در این دیدار بود.

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار17 بهمن ، کدخبر: 725067،www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین